Slip for bøvlet – book din transfer på forhånd!

Slip for bøvlet – book din transfer på forhånd!

Fra tid til anden lander man i en lufthavn eller ankommer på en togstation, hvor man aldrig har været før. I den forbindelse opstår der ofte det problem, at man ikke ved, hvilket rejsealternativ der nemmest og mest omkostningseffektivt får en frem til sin slutdestination. Nogle gange kan det desuden være svært af finde en informationsdisk, og selvom man finder en, kan man ikke altid være sikker på at få tips til den bedste rejsemetode og rute.

Med en transfer, der er booket på forhånd, slipper du for at skulle tænke på den slags. Vi vil derfor gerne fortælle om vores door-to-door-tjeneste Amadeus Transfers. Book en taxa på forhånd til dig selv, en delt taxa eller hvorfor ikke forkæle dig selv med en limousine – hvad enten det er i Kastrup eller andre byer i verden. Tjenesten tilbyder også personlig service på både togstationen og i lufthavnen. Det betyder ikke noget, om man rejser på jobbet eller privat, om man booker via rejsebureau eller via selvbookningsløsningner – bookingprocessen er lige let uanset hvad.

Amadeus Transfers findes på mere end 1000 destinationer i 142 lande og omfatter transportmidler såsom taxa, lufthavnsbus og tog. Du bestemmer selv, hvilket betalingsalternativ der passer dig bedst: betaling med faktura, kredit eller via Travel Account for skandinaviske leverandører.

Du kan nemt sammenligne og bestille transfer fra flere forskellige leverandører på Amadeus Selling Platform og Selling Platform Connect. I de kommende måneder tilføjes flere leverandører.

Transfertjenesterne er tilgængelige via virksomhedsbookingløsningen cytric T&E og via webtjenester. Rejsende kan også booke det i CheckMyTrip.

Læs mere om Amadeus Transfers her: http://insights.sca.amadeus.com/blog/be-in-the-drivers-seat-pre-book-a-transfer/

Oldenburg Allé 3. 1tv.
2630 Taastrup