ARTISTRY YOUTH XTEND får din hud til at opføre sig som ung hud igen

Hemmeligheden bag en ung, fast hud er bl.a. hudens evne til at danne proteinerne kollagen og sirtuin. Med alderen formindskes hudens evne til at danne disse vigtige proteiner, og det betyder, at huden mister sin fugt og elasticitet og bliver rynket.

Derfor har et internationalt team af forskere og dermatologer fra Amway Research Institute nu udviklet hudplejeserien ARTISTRY YOUTH XTEND, med planteekstraktet LifeSirt, der stimulerer huden til at øge sin produktion af kollagen og sirtuin. Resultatet er en hud med færre synlige linjer og rynker på få uger. Chris Masotti, Group Manager Skincare Product Development ved Amway Research Institute, siger:

”ARTISTRY YOUTH XTEND er revolutionerende, fordi kvinder nu for alvor kan tage kontrol over deres huds ældningsproces, selv før de ser de første ældningstegn. Hudplejeserien er udviklet til både at reparere de første ældningstegn, som f.eks. linjer og rynker, og samtidig beskytte mod negative miljømæssige påvirkninger.”

Sådan virker ARTISTRY YOUTH XTEND:
Omprogrammerer hudenARTISTRY YOUTH XTEND er baseret på LifeSirt, et botanisk ekstrakt, der stimulerer huden til at øge produktion af proteinerne kollagen og sirtuin med 280 procent.* Det betyder, at huden begynder at opføre sig som ung hud igen, og derfor ser yngre og friskere ud.

Beskytter og reparererARTISTRY YOUTH XTEND reparerer hudens celler og øger kollagen-aktivitetsniveauet ved hjælp af Micro-X6 peptider**, og øger hudens vitalitet ved hjælp af en eksklusiv blanding af plejende ingredienser, antioxidanter og den afrikanske baobab frugt. Resultatet er en glat og spændstig hud, der bevarer sit ungdommelige udseende i fremtiden.

Læs mere på http://www.amway.dk/vores-maerker/artistry-da/youth-xtend#tab=1

*Baseret på gen-laboratorieforsøg.
**Baseret på laboratorieforsøg.

Personlig rådgivning er vores varemærke
ARTISTRY distribueres eksklusivt af Amway, der er en direkte salgsvirksomhed. Det betyder, at ARTISTRY udelukkende kan fås gennem Amways forhandlere. Dette sikrer, at kunderne får en grundig og individuel vejledning i de forskellige produkter, inden de købes.

For at sikre at vi kun har glade og tilfredse kunder, giver vi pengene retur, hvis du ikke er 100 procent tilfreds med produktet – også når du har brugt det. Du kan få mere information på www.amway.dk eller telefon 4331 3233, hvor også nærmere forhandler kan oplyses.