OPTIMER DINE INDKØB AF MATERIALER OG SPAR OP TIL 30 % PÅ BUNDLINJEN

Langt størstedelen af håndværksvirksomheder betaler for meget for indkøb af materialer hos leverandørerne. Hos Apacta ved vi, hvordan branchen har udviklet sig, og vi hjælper jer med at optimere jeres indkøbspriser. Læs her, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at forhandle sig frem til de rigtige priser.

Et marked i udvikling

Du har sikkert selv oplevet, hvor svært det kan være at få overblik over de mange grossister og byggemarkeder, der alle tilbyder samme materialer til forskellige priser. Det kræver forhandlingsevner og markedsindsigt at kunne få materialer til den rette pris, og det er langt fra alle håndværkere, der har ressourcerne til det.

Hos Apacta ved vi, at man i princippet bør genforhandle sine indkøbspriser hos leverandørerne mindst én gang om året på grund af konstante prisstigninger og udvikling i markedet. Mangel på tid og overskud kan dog ofte resultere i, at de eksisterende aftaler fortsætter med at køre, hvilket i sidste ende kan koste din virksomhed mange penge.

Apacta hjælper dig med processen

Vi ved, hvor svært det kan være med indkøbsaftaler, og vi tilbyder derfor at varetage hele processen med at sikre jer bedre indkøbspriser. Dette tilbud kalder vi for indkøbsoptimering, som er vores nye koncept, hvor vi bruger vores store mængde datasystemer til at finde den bedste pris på produkter på tværs af grossister. Derefter forhandler vi os frem til den billigste indkøbspris hos leverandørerne på din virksomheds vegne, så du sparer penge på bundlinjen.

Få mere at vide om indkøbsoptimering i videoen herunder:

Spar op til 30 % på bundlinjen

For de fleste håndværksvirksomheder vil en indkøbsaftale med Apacta resultere i en samlet besparelse af indkøbspriser på 5-20 %. Vi går nøje jeres indkøb igennem og genforhandler priserne med leverandørerne på din virksomheds vegne. Vi tager en andel af den samlede besparelse, men kan vi ikke forhandle os frem til en besparelse for din virksomhed, er servicen helt gratis!

Den største besparelse kan opnås hos små og mellemstore virksomheder med 1-10 medarbejdere, men er du I en større virksomhed, kan der også spares flere penge på indkøb, end man ellers skulle tro. For mindre virksomheder kan vi dog hjælpe med at forhandle os frem til så store besparelser, at I bedre kan konkurrere med de større og mere etablerede virksomheder på markedet, der ofte har professionaliseret indkøbet og dedikerede ressourcer dertil.