Ny bestillingsportal til byggematerialer, Materiale Match

Materiale Match er en online bestillingsportal, der giver dig adgang til alle produkter fra de kendte trælaster og grossister i byggebranchen. Her kan du hurtigt og nemt finde de produkter, du har brug for, sammenligne priser på tværs, og elektronisk sende din ordre til leverandørerne.

Overblik over de billigste materialer

Når man søger varer frem i Materiale Match, kan man både søge ud fra varetekst- og nummer samt branchenummer. Herefter kan man se, hvilke priser man har fra de forskellige leverandører, samt hvilke der er billigst. Du vælger selv, om du vil dele indkøbet op blandt de forskellige grossister for at opnå en besparelse.

Hvis du før har benyttet dig af Apactas time- og sagsstyringssystem, der arbejder for at sikre din virksomhed bedre likviditet og bundlinje, ved du, hvor simpelt systemet er. Det bliver endnu mere simpelt med Materiale Match. Hvis du i forvejen benytter dig af Apacta, kan du inden du afgiver ordren til dine leverandører, tilknytte den til en specifik sag i dit Apacta og vælge levering til sagens adresse. Du kan naturligvis vælge den adresse, som du ønsker.

“Materiale match er et super godt produkt for håndværkere til at få gennemsigtighed i deres rabataftaler. Alt for mange kender ikke deres priser og slet ikke på tværs af deres leverandører. Med Materiale Match kan de sikre, at de køber materialerne hos den prisbilligste leverandør”, siger René Grøn

Ved at uploade dine prisfiler fra dine leverandører, samt indtaste dine leveringsbetingelser, kan du allerede i dag komme i gang med at bestille ordrer via Materiale Match.

Som en indbygget funktion i Materiale Match, er desuden faktura kontrol, som sikrer at de aftalte priser med leverandørerne bliver overholdt. Systemet scanner helt automatisk alle dine fakturaer fra leverandørerne, så du slipper for at bruge tid på at gennemgå dem.

Se i videoen her, hvor nemt det er:

Forhandle bedre indkøbspriser

Vidste du, at 8 ud af 10 håndværkere betaler for meget for deres byggematerialer? Det er mange, og det vil Apacta lave om på. Derfor går Apacta i forhandling med dine leverandører for at sikre dig de bedste priser på markedet. Det er nemt, og du slipper for at skulle løfte så meget som en finger.

De kunder, der allerede har skrevet sig op til indkøbsoptimering, har i gennemsnit fået en årlig besparelse på 15 % på deres indkøb.

Lige nu har du mulighed for at få en gratis analyse af dine indkøb, så du kan se, om du er en af de mange håndværkere, der har mulighed for at spare en masse penge på byggematerialer.

Læs mere og prøv Materiale Match gratis her

• Økonomi, finans