Landsholdet møder Arla vildmænd

Fodboldlandsholdet medvirker i de nye reklamefilm for Arla Ekspres.

Fodboldlandsholdsspilleren Thomas Gravesen viser hidtil skjulte skuespiltalenter, når han og en række af de øvrige landsholdsspillere toner frem i de nye Arla Ekspres reklamefilm, der får premiere i weekenden.

Uden at afsløre for meget af handlingen i filmene kan vi røbe, at de to Arla vildmænd bruger deres helt egne metoder til at teste landsholdsspillernes form.

Reklamefilmene har premiere på TV2 lørdag aften kl. ca. 20 mellem sportsnyhederne og programmet Den 6. sans.

”Reklamefilmene med Arla vildmændene ligger konsekvent i top 10 på TV2s liste over de mest populære reklamefilm, og den popularitet bliver sikkert ikke mindre, når det danske landshold er med i filmene”, siger kategorichef i Division Danmarks marketingafdeling Karsten Jeppesen.

Landsholdet spillede onsdag aften træningskamp mod AGF på et udsolgt Århus Stadion forud for næste onsdags vigtige EM-kvalifikationskamp mod Rumænien i Parken. Både i Århus og ved landskampen næste uge er landsholdets hovedsponsor på plads med Arla Trucken, hvor tilskuerne blandt andet vil kunne få smagsprøver.