Mælkevejen fører til Vedbæk

Når VM-spillerne på fodboldlandsholdet næste uge samles i træningslejren i Vedbæk, får de følgeskab af Arla Foods’ udstillingstruck.

Landsholdets træning forventes at tiltrække mange tilskuere, og i pauserne kan de se udstillingen i bilen med overskriften ”Mælkevejen” om mælkens vej fra ko til bord og desuden prøve forskellige aktiviteter, heriblandt et fodboldspil.

Landstræner Morten Olsen udtog i mandags på et pressemøde i Parken de 23 spillere, der skal repræsentere Danmark ved VM-slutrunden i Japan og Sydkorea. De første spillere samles allerede torsdag aften i Vedbæk, og derefter vil spillerne løbende støde til truppen, alt efter hvornår de forskellige turneringer slutter.

Næste fredag, 17. maj, spiller landsholdet mod Cameroun i Parken. Kampen er den sidste testkamp inden afrejsen til VM.

Besøg også www.arla.dk/fodbold

Bjarke Munk Kamstrup