Messe for fødevareingredienser i London

Arla Foods Ingredients er repræsenteret på Europas førende messe for fødevareingredienser, Food ingredients Europe (FiE) i London, der åbner på mandag 5. november.

Arla Foods Ingredients’ stand har fået et nyt design i to etager. Den retter sig mod allerede eksisterende kunder, og der vil i år blive sat fokus på tre nye produkter: Et valleproteinkoncentrat, som kan forbedre konsistensen og smagen af supper og saucer, et mælkeprotein, som gør det nemmere og billigere at fremstille dressing og dips, samt et isolat til proteindrikke, som gør det muligt at lave en ren og klar drik, der giver fornyet styrke til musklerne efter motion eller sygdom.

Messen holdes hvert andet år på skiftende steder. Sidste gang var i Paris, hvor 13.000 gæster lagde vejen forbi.

Læs mere om FiE-messen på Arla Foods Ingredients' hjemmeside.