Nye koncerndirektører

Divisionsdirektør Peder Tuborgh, 39 år, er pr. 1. januar udnævnt til koncerndirektør i Arla Foods.
Peder Tuborgh blev ansat i Arla Foods i 1987 og har blandt andet været udstationeret til Arla Foods’ datterselskaber i Tyskland og Saudi-Arabien. Peder Tuborgh kom tilbage til Danmark i 1994 som marketingchef i Division Danmark, hvorfra han blev hentet til stillingen som divisionsdirektør i samme division i 2000. Peder Tuborgh vil indtil videre sideløbende varetage stillingen som divisionsdirektør for Division Danmark.

Innovationsdirektør Michael Stevns, 40 år, er pr. 1. januar udnævnt til koncerndirektør i Arla Foods.
Michael Stevns, der er uddannet mejeriingeniør, kom til Arla Foods i 1986 og blev i 1987 chef for produktudviklingen i Division Danmark. Herfra blev han hentet til en stilling som direktionssekretær i 1993. I 1998 blev han udnævnt til innovationsdirektør, en opgave han indtil videre fortsat skal varetage.

Peder Tuborgh

Michael Stevns