TA' PÅ HOTEL MED EVA LONGORIA - SMUGKIG DE FIRE FØRSTE EPISODER AF GRAND HOTEL

Kom til snigpremiere på C Mores nye stort anlagte dramaserie Grand Hotel, som er produceret af Eva Longoria (Desperate Housewives). Serien har premiere den 13. august på C More og nu kan du se de fire første afsnit af den dramatiske historie om familien bag Miamis sidste familieejede hotel.

Den karismatiske Santiago Mendoza ejer Grand Hotel på Miami Beach, mens hans glamourøse kone Gigi med sine børn nyder godt af familiens succes. Hotellets loyale stab giver et frisk bud på herskab og tjenestefolk konceptet. Rige og smukke mennesker nyder et liv i luksus – mens skandaler, en eskalerende gæld og farlige hemmeligheder gemmer sig under overfladen på et perfekt ydre.

Se trailer til Grand Hotel

Grand Hotel er baseret på den spanske serie (Gran Hotel) og er produceret af ABC Studios. Eva Longoria er ansvarlig producent, seriens manuskript er skrevet af Brian Tanen, og de øvrige producenter er Ramón Campos og Teresa Fernández-Valdés, som også stod for den originale spanske udgave af serien.

GRAND HOTEL består af 13 afsnit. De første to kan ses den 13. august med efterfølgende to episoder hver tirsdag

Se de fire første episoder af Grand Hotel allerede nu ses på Clipsource.

Klik på https://clipsource.se/login og klik efterfølgende på http://clipsource.se/source/c-more-entertainment. Til højre på siden, under Kontakt, finder du Ansøg om adgang. Ansøg om at få adgang til C Mores indhold.

• eva longoria
  • grand hotel