Borregaard vælger HR-system fra CatalystOne

Pressemeddelelse   •   Feb 27, 2017 11:37 CET

Dag Arthur Aasbø, Borregaard og Magne Tveter, CatalystOne Solutions

Automatisering og effektivisering af produktionsprocesserne har stået højt på agendaen hos Borregaard og de har lavet store investeringer på dette område. Nu er det effektivisering og digitalisering af ledelsesprocessernes tur. Borregaard har derfor valgt at benytte et HR-system fra CatalystOne til dette.

– Vores ønske er at afskaffe tids- og ressourcekrævende manuelle rutiner på en række områder, også indenfor ledelse, siger Dag Arthur Aasbø, direktør for PR og kommunikation.

– Det er kritisk for os at have en løbende oversigt over vores operatørers realkompetencer og hurtigt kunne lukke et eventuelle gap. Derfor implementerer vi et nyt system som erstatter vores nuværende regneark-baserede kompetencematricer og samtidig forenkler kursusadministration og gennemføring af medarbejdersamtaler i hele selskabet.

– Planen er i første fase at udrulle IT-løsningen i Norge, for så derefter at involvere hele den globale organisation, siger Aasbø.

– Dag Arthur Aasbø, direktør for PR og kommunikation, Borregaard

CatalystOne leverer cloud-baserede løsninger inden for HR og Human Capital Management som inkluderer Core HR, kompetenceudvikling, målstyring, kompensation og talentudvikling.
Vi er en af de førende leverandører til store og mellemstore virksomheder og opererer i Sverige, Norge, Danmark og Indien

Læs mere på vores HR-system på vores website: http://catalystone.dk/

Kommentarer (0)