CISU drager sydpå

I foråret drager CISU igen på medlemsdialog. Denne gang går turen sydpå til området omkring Sydsjælland og Falster og til Sønderjylland.

Det kommer til at foregå hos en medlemsorganisation i området, der melder sig som værtsorganisation for dagen. Har man lyst til at deltage eller bare høre mere, så skal man sende en mail til stabsmedarbejder i CISU Andrea Kiel Christensen på akc@cisu.dk.

Alle medlemsorganisationer og grupper fra medlemsorganisationer kan deltage. Så er man for eksempel en del af en lokalafdeling af en organisation, så skal man ikke tøve med at melde sig til. Når de præcise datoer er fundet for medlemsdialog-møderne, vil de blive offentliggjort i nyhedsbrevet og på CISUs hjemmeside.

Sidste gang der var medlemsdialog, kom der blandt andet idéer til at lave drop-in rådgivning, introrådgivning for nye medlemmer og frivillighed som tema. Tre ting som alle sammen er implementeret i CISUs arbejde nu.

I efteråret vil der også blive afholdt medlemsdialog i Nordjylland og i Københavnsområdet.

Det er muligt at downloade analysen af sidste medlemsdialog her.

Pressekontakt Kommunikationskonsulent/Pressekontakt Ekstern kommunikation 30224511