Fyraftensmøde om oplysning, global dannelse og verdensmål 4.7

Kom til fyraftensmøde den 6. maj fra kl 15-18 i København om verdensmål 4.7, der handler om global dannelse

Inden år 2030 skal alle elever have tilegnet sig den viden og de færdigheder, som er nødvendig for at fremme en bæredygtig udvikling, herunder blandt andet gennem undervisning i bæredygtig udvikling og en bæredygtig livsstil, menneskerettigheder, ligestilling mellem kønnene, fremme af en fredelig og ikke-voldelig kultur, globalt borgerskab og anerkendelse af kulturel mangfoldighed og af kulturens bidrag til en bæredygtig udvikling.

Vil du gerne lære af andres erfaringer på dette område? Så deltag i fyraftensmødet ”Global dannelse som løftestang for verdensmålene”. På mødet vil du få overblik over arbejdet i Danmark og Europa, få mulighed for at fortælle om dit arbejde med mål 4.7, høre hvad andre gør og måske endda være med til at danne et netværk omkring mål 4.7.

Læs mere om mødet og tilmeld dig her.