Oddset-spillere vinder 2,7 millioner på Lotto-tallene

Lørdag aften var alle syv vindertal i Lotto ulige. Det havde mange spillere set i krystalkuglen, og det koster derfor Danske Spil dyrt.

Gennem de seneste tre år har Danske Spil haft odds på Lotto. Er første vindertal lige eller ulige? Er kuglen gul? Og er summen af de syv tal lige eller ulige? Det er bare nogle af de spilmuligheder, som spillerne har på Oddset.

Hvis alle syv tal er ulige, får spilleren sit indskud igen hele 200 gange. Og netop det spil gik hjem lørdag aften, hvor tallene 09 - 13 - 15 - 19 - 21 - 25 - 31 blev udtrukket. Der var spillet for 13.600 kroner på syv ulige vindertal, og resultatet koster dermed Danske Spil 2,7 millioner kroner.

- Der er 0,76% chance for, at alle vindertallene er lige, eller at alle er ulige. Sidste gang skete det 10. oktober 2009, hvor vi udbetalte 1,1 millioner kroner på syv lige vindertal. Vi siger tillykke til alle de kunder, der tog chancen og ramte plet lørdag aften, siger Jens Nielsen, produktchef for Oddset.

Godt set af Oddset-spillerne, der kan juble… præcis som de tre Lotto-vindere, der ramte de syv rigtige og scorer hver 3.333.333 kroner.

• lotto