Skab indsigt i dine forretningskritiske projekter

Med detaljeret overblik over virksomhedens projekter får du større indsigt og transparens i de enkelte processer. Det giver dig øget kontrol og gør dig i stand til at sætte ind, før tidsplan eller budget skrider. På den måde sikrer du, at flere af virksomhedens projekter lykkes.

Som leder i en virksomhed med projektproduktion kan det være meget svært at have et detaljeret og opdateret indblik i alle forretningskritiske processer – men det kan lade sig gøre, hvis rapporteringen fra virksomheden sættes i system.

Med ensretning og kontinuerlig indsamling af data har du et objektivt sammenligningsgrundlag at træffe beslutninger på. For når rapporteringen af projekter foregår løbende, bliver du i stand til hurtigt at kunne dykke ned i hvert enkelt projekt og få indsigt i, hvordan det skrider frem, og om udviklingen stemmer overens med planen, eller om det kræver en ekstra indsats at få det tilbage på sporet.

Maksimer antallet af succesfulde projekter

Med et samlet og opdateret overblik over alle virksomhedens processer bliver du i stand til at vurdere, hvor du skal sætte ind, baseret på fakta. Hvilke projekter 'går i rødt', og er det budgettet, tidsplanen eller samarbejdet mellem forskellige afdelinger, som skrider?

På den måde kan du let vurdere, hvor du skal sætte ind med hvilken indsats, og hvilken effekt det vil have. Dermed maksimerer du antallet af projekter, som får de optimale vilkår for at lykkes.

Udnyt andres best practice-erfaringer

Det kan virke som en uoverkommelig opgave at kaste sig ud i rapportering af data i projektorienteret produktion. Men heldigvis behøver I ikke starte fra bunden. EG har ekstensiv erfaring med at hjælpe kunder i gang med at danne sig det optimale vidensgrundlag med en branchetilrettet ERP-løsning til projektproduktion.

Læs mere om EG's brancheløsninger til projektproduktion her

Så kontakt os, hvis du vil vide mere om, hvordan du med et detaljeret og opdateret overblik får øget kontrol over jeres processer og bliver i stand til at sætte ind, før projekterne skrider.

• Data, Telekommunikation, IT

• it-løsninger