GCE Group forstærker varemærket

GCE Group har gennem årene introduceret og integreret en række velkendte produktmærker under paraplyen. Den brede produktportefølje er nu samlet i tre hovedgrupper: GCE Gas Control Equipment, GCE Healthcare og GCE Druva.

GCE er fortsat koncernens brand og hjemsted for alle produkter og undergrupper. Forretningsområderne Industri (skære- og svejseteknologier) og ventiler (ventiler) markedsføres fortsat under GCE - Gas Control Equipment. Alle produkter indenfor forretningsområdet sundhedspleje (hospital, emergency og Homecare) hører til GCE Healthcare, mens forretningsområdet for centrale gassystemer vil blive solgt under mærket GCE Druva.

”I generationer har GCE sat standarden for gasudstyr. De betydelige FoU-investeringer i de senere år sikrer, at vores brede produktportefølje fortsætter med at vokse og udvikle sig, "siger Tony Peers, Executive Vice President Marketing, GCE Group." At styrke og tydeliggøre vores brand er det seneste skridt i GCEs kontinuerlige udviklingsarbejde, men fundamenterne består fortsat. Alle tre hovedgrupper står bag og afspejler vores kerneværdier inden for sikkerhed, innovation, integritet og at sætte kunden først. "

• Sundhedspleje, sundhedsvæsen

GCE Group er Europas førende gasudstyrselskab. Vi sikrer, at kunder inden for sundhedsområdet, laboratorie og industrien har en sikker og effektiv gasforsyning.

GCE har fire forretningsområder: ventiler, skære- og svejseteknologier, sundhedspleje og centrale gassystemer. Sammen udvikler, fremstiller og tilbyder GCE en lang række gasanvendelses udstyr: fra ventiler, trykregulatorer og svejsedyser til svejsning og skæring til sundhedsudstyr og sofistikerede medicinske gasforsyningssystemer. GCE Healthcare er ansvarlig for vores Zen-O og Zen-O Lite bærbare iltkoncentratorer, der forbedrer livskvaliteten for patienter med åndedrætsbesvær ved hjælp af Rate Responsive Therapy ™ og Clarity-software.

GCE Group består af 20 datterselskaber, der beskæftiger over 950 mennesker over hele verden. Hovedkontoret ligger i Malmø, Sverige. Siden 2018 har GCE været ejet af ESAB.

John Riber

Sales Manager Healthcare, Valves, Central Gas Systems and Cutting & Welding +4520746017