Björk Biophilia koncert på Iceland Airwaves: ledige billetter med Icelandair

Björk vil opføre sit Biophilia-koncert to gange på dette års Iceland Airwaves musikfestival (som finder sted den 12. til den 16. oktober), sammen med seks andre intime shows i den nyåbnede koncertsal Harpa, beliggende i centrum af Reykjavik.

Ved disse særlige shows, vil Björk optræde med nye sange fra sit kommende Biophilia-studiealbum, samt musik fra hendes genrebrydende bagkatalog med en gruppe enestående musikalske samarbejdspartnere og et kor på 24 piger.

Showet vil indeholde en række særligt udtænkte og udformede instrumenter, blandt dem, et specialfremstillet digitalt-styret pibeorgel, og et 10 meter langt pendul, der udnytter jordens tyngdekraft til at skabe musikalske mønstre.

Björk vil optræde to gange som en del af Islands Airwaves musikfestival onsdag den 12. og søndag den 16. oktober. Kun folk med adgangsbillet fra Island Airwaves, får mulighed for at opleve Biophilia-liveshowet på disse datoer. Dog vil der være en "først til mølle”-politik med kun 200 pladser til rådighed.

Desuden vil en Biophilia-udstilling, fyldt med visuelle effekter og lyde, være åben fra den 10. til den 28. oktober i Harpa koncerthallen i forbindelse med forestillingerne.

Hvis du har booket en pakke hos Icelandair, og ønsker at købe en billet til en Björk-koncert, skal du klikke her og indtaste dit reservationsnummer. Klik derefter på "tilføj yderligere bestillinger" og følg vejledningen.

Biophilla-showet vil også finde sted onsdag den 19., lørdag den 22., tirsdag den 25. og fredag den 28. oktober og torsdag den 3. november i Harpa.

For yderligere oplysninger om fly fra Danmark til Island og pakkeløsninger, kan du besøge www.icelandair.dk.

• Musik

• islandsk musik