ILVA Christmas – Sweet Memories

Hos ILVA repræsenteres julen 19 bl.a. i form af stilgruppen Sweet Memories og der ses stadig en tendens til, at kunden gerne vil pynte op med den traditionelle, skandinaviske jul som bl.a. er kendetegnet ved engle, flag, julekugler og fugle.

Sweet Memories er et tema, der er af inspireret af den traditionelle, skandinaviske jul. Stilarten har rødder i naturen med materialer som træ, gran og bær, hvor farverne dyb rød og douchet mørk grøn er at finde. Tilføjelsen af snehvid, samt antikt guld og sølv, skaber en komplimenterende kontrast, og dekorationer som julekugler, engle og flag fører alt sammen i en helhed, der leder tilbage til barndommens nostalgiske minder om fordums jul.

Fra og med uge 42 er det muligt at gå på opdagelse og lade sig inspirere af alle de lækre julevarer.

ILVA er Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning med ca. 900 medarbejdere, 40 bolighuse i Danmark og 26 bolighuse i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr. ILVA er hovedselskab for IDdesign Project (Erhvervssalg) og IDdesign Franchise . ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP