Reception: Direktørskifte

Reception: Direktørskifte

Vores hidtidige direktør Tommy Falch har valgt at give stafetten videre til Kirsten Anker Sørensen. Vi markerer direktørskiftet med en uformel reception i vores to danske afdelinger, hvor vi glæder os til at se kunder, samarbejdspartnere og venner af huset.

KØBENHAVN
Mandag 23. oktober kl. 14 – 17 // LINK arkitektur, Platanvej 31, 1810 Frederiksberg C
TILMELD RECEPTION I KØBENHAVN 23. OKTOBER

AARHUS
Onsdag 25. oktober kl. 14 – 17 // LINK arkitektur, Europaplads 16, 8000 Aarhus C
TILMELD RECEPTION I AARHUS 25. OKTOBER

Global udvikling
Vi håber, du vil være med til at takke Tommy Falch for hans virke - først som stiftende partner og adm. direktør i aarhus arkitekterne og efterfølgende som adm. direktør i LINK arkitektur. Tommy Falch meddelte sidste år, at han ønskede at overdrage ledelsen af virksomheden til fordel for et øget fokus på forretningsudvikling. Tommy Falch fortsætter således som Head of Global Development i LINK arkitektur-koncernen.

Skandinavisk styrke
Samtidig byder vi velkommen til Kirsten Anker Sørensen, der som ny administrerende direktør skal stå i spidsen for den fortsatte vækst i en af Danmarks største arkitektvirksomheder. Som en del af en stor nordisk familie har LINK arkitektur Danmark endnu mere kompetence og kapacitet. En af Kirsten Anker Sørensens vigtigste opgaver bliver med andre ord at sikre kunder og samarbejdspartnere fuldt udbytte af fusionen mellem aarhus arkitekterne og LINK arkitektur.

Kristina Jordt Adsersen

Pressekontakt CEO / Arkitekt MAA / Cand.arch. +45 28 40 30 59

Skandinavisk arkitektur med særlig nordisk nerve

LINK Arkitektur er en af Skandinaviens største arkitektvirksomheder med 500 medarbejdere fordelt på 15 kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vores ydelser dækker alle discipliner inden for arkitektur, indretningsarkitektur, landskab og planlægning. Vores ambition er at skabe arkitektur af høj kvalitet, der sikrer en optimal balance mellem høje miljøambitioner, økonomisk rentabilitet og social bæredygtighed. Hos LINK Arkitektur tør vi tænke stort og ikke lade os begrænse af opgaver, der virker umulige. For os handler det ikke kun om arkitektur. Det handler om at skabe rum for bedre liv.

Paradisgade 4a