Ebbe Sand medvirker i Memiras nye tv-reklame

Ebbe Sand medvirker i Memiras nye tv-reklame

Memira lancerer nye tv-reklamer, hvor flere personer taler om deres erfaringer med øjenlaser. Ebbe Sand er en af dem, der åbenhjertigt og uden manuskript fortæller om sin oplevelse, og om hvordan hans liv ændrede sig bagefter. ”Det er fantastisk at vågne op om morgenen med et super godt syn”, siger han i filmen. Ebbe vil blive fulgt af flere danskere senere.

"Reklame skal være ærlig, derfor har vi valgt det mest ærlige vi kan tilbyde - nemlig vores kunders egne historier," siger Martin Falch Rasmussen, direktør for Memira Danmark. Memira har i flere år haft omkring tres kunders historier på sin hjemmeside. Nu tager de et skridt videre og lader nogle af disse personer åbner deres hjerter direkte på TV.

Tidligere er samme koncept blevet lanceret på både norsk og svensk tv. Der er det blandt andre, verdensmesteren i boksning Cecilia Brækhus og syvkampskæmperen Carolina Klüft, der fortæller om deres oplevelser. Minette Hjorth, Memiras Nordic Marketing Manager, siger, at det er spændende og samtidigt meget udfordrende at filme så stærke personer helt uden manuskript. "Styrken er ærligheden, ikke at styre, hvad folk vil sige, men lade det komme spontant lige fra hjertet. Hvert år skaber vi magi og forandrer livet for tusindvis af mennesker, dette vil meget tydeligt fremgå i vores markedsføring fremover. Real people, real stories!”

Filmen havde premiere den 11.april, og Memira valgte at gå på tv for at nå flere mennesker, der ønsker et nemmere liv uden briller og linser.

For mere information venligst kontakt:
Martin Falch Rasmussen, Direktør, +45 51 16 72 80, martin.rasmussen@memira.dk
Minette Hjorth, Nordisk Markedschef, +46 708 399 501, minette.hjorth@memira.se

www.memira.dk

Memira er Nordens største øjenlaserkæde, og har ca 300 ansatte og næsten 50 klinikker i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Memira behandler titusinde kunder hvert år for nærsynethed, langsynethed og bygningsfejl. Memira er desuden ledende inden for behandling af aldersbetinget langsynethed – en behandling som eliminerer behovet for progressive briller og læsebriller.

Relateret materiale