Fra alle os til alle jer - et helt nyt design

Fra alle os til alle jer - et helt nyt design

Der er gode nyheder til alle vores brugere! I dag offentliggør vi første del af et stort projekt, som skal gøre vores produkt endnu bedre og stærkere i 2016.

Som du kan se, når du logger ind, har vi opfrisket designet i hele værktøjet. Slap bare helt af, alle dine yndlingsfeatures er på samme sted som tidligere, men det nye udseende vil forhåbentligt forbedre din oplevelse med brugen af Mynewsdesk.

Her er tanken bag ændringerne:

Trin 1
Vores brugere kommer altid først. Derfor har vi implementeret de ønsker, vi har hørt fra brugere ind i det nye udseende og den måde, Mynewsdesk bliver opdateret på i fremtiden.

Det første skridt af denne opdatering er vores nye design. Vi har skabt et mere ensartet interface, som gør os i stand til at videreudvikle en effektiv tablet- og mobiloplevelse. Vi arbejder altid på nye, fleksible måder at bruge værktøjet på og det inkluderer Mynewsdesk på farten, når man ikke er i nærheden af sin computer eller PC.

Vi vil fortsætte med at tilpasse designet og de forskellige features igennem året for at gøre det endnu nemmere og mere intuitivt for dig at arbejde i jeres newsroom.

Danmark.png

Explores ansigtsløft
Ved første øjekast er alt som det plejer i Explore, men vi har arbejdet mod en mere ensartet oplevelse ved at omrokere Explores funktioner en smule, så de bedre passer til resten af værktøjets brugerflade. Funktionerne er endnu ikke forandrede. Vi har blot organiseret dem mere logisk i en horisontal menu, som passer til alt andet i Mynewsdesk. Det håber vi vil gøre det mere logisk for førstegangsbrugere.

Explore er tilgængelig for Plus and Premium kunder.

De næste trin
Du er sikkert nysgerrig efter at vide, hvad de øvrige store forbedringer i 2016 er. Vi er lige så spændte på at fortælle om dem, men vi vil ikke afsløre det hele allerede nu.

Hvad vi kan fortælle, er at i de kommende måneder arbejder vi hårdt på at levere et forbedret analyse-værktøj, større rækkevidde og stærkere publiceringsfeatures.

Senere i år vil vi også kigge på vores pris-struktur for at skræddersy dem bedre til de enkelte kunders behov og for at kunne imødekomme stejle prisstigninger i fremtiden.

Følg med i 2016!

Har du set nogle fejl?
Vi håber, at de nye opdateringer sker uden problemer, men det kan vi naturligvis ikke love. Hvis du ser noget, der ikke virker korrekt, mens du bruger Mynewsdesk, så tøv ikke med at kontakte vores Kundeservice. Brug live chatten direkte i jeres newsroom eller kontakt os på http://www.mynewsdesk.com/support.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk