Webinar: Lær at finde de gode historier

Webinar: Lær at finde de gode historier

Kæmper du med at skabe tilstrækkeligt godt content? Så er du ikke alene!

En af de udfordringer, vi hos Mynewsdesk oftest hører fra vores kunder, er “vi har svært ved at finde noget at skrive om”.

Vi ved, at alle virksomheder gemmer på gode og nyhedsværdige historier, men det kan være svært at finde tid til at tænke og skrive kreativt.

Tilmeld dig Mynewsdesks gratis webinar torsdag d. 21. juni kl. 13.00-13.30

Derfor holder Mynewsdesk torsdag den 21. juni et webinar med fokus på, hvordan man finder de gode historier. Deltagerne får konkrete og brugbare tips fra tre erfarne kommunikatører. Mynewsdesks communications manager Katrine Barslev er vært for webinaret, og gæsterne er David Rasmussen, PR and Marketing Manager hos B2B-virksomheden CatalystOne og Rikke Iben Neess, pressekontakt hos Fuldkornspartnerskabet.

De kommer blandt andet ind på, hvordan man kan arbejde mere kreativt og skriver, så man bliver læst - og hvordan man får øje på de gode historier. Gæsterne er begge fra mindre virksomheder, som har lært, hvordan de får gennemslagskraft i medierne, og hvordan de får øje på de historier, der virker.

Når du har deltaget i webinaret er du klar til at sætte fart på din kreative skriveproces - og skabe en velovervejet content plan for efteråret.

Tilmeld dig Mynewsdesks gratis webinar torsdag d. 21. juni kl. 13.00-13.30

Om deltagerne

Rikke Iben Neess, pressekontakt og kampagneleder, Fuldkornspartnerskabet
Rikke står blandt andet for pressehåndtering, opdatering af newsroomet og brand awareness for Fuldkornspartnerskabet. Hun er derudover gæstelærer på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Fuldkornspartnerskabet er et offentligt privat partnerskab, der arbejder for at forbedre folkesundheden ved at få danskerne til at spise mere fuldkorn.

David Rasmussen, PR og marketing manager, CatalystOne
David er ansvarlig for alle PR og marketingaktiviteter hos B2B-virksomheden CatalystOne i Danmark. CatalystOne leverer cloud-baserede løsninger inden for HR og Human Capital Management som inkluderer Core HR, kompetenceudvikling, målstyring, kompensation og talentudvikling.

Katrine Barslev, kommunikations- og marketingansvarlig hos Mynewsdesk
Katrine står bag al Mynewsdesks kommunikation og aktiviteter såsom events, partnerskaber, email marketing og online tilstedeværelse og synlighed. Hun er uddannet journalist fra DMJX og har tidligere arbejdet som korrespondent for Kristeligt Dagblad og DR i Stockholm.

Jourhavende Pressekontakt