Ny e-bog: Er kommunikationsbranchen klar til GDPR?

Ny e-bog: Er kommunikationsbranchen klar til GDPR?

Den 25. maj nærmer sig, hvilket betyder, at EU's datalov, GDPR, snart træder i kraft. Er du træt af at høre om den nye datalov? Hæng på lidt endnu, for som kommunikatør er der nogle ting, du skal vide.

GDPR betyder store forandringer for alle, som behandler personoplysninger - hvilket stort set alle organisationer og virksomheder gør på en eller anden måde. Det indebærer for eksempel email-adresser, hvilket i høj grad påvirker kommunikationsbranchen.

Hvad skal du gøre med dine medielister, når GDPR træder i kraft? Hvor går grænsen mellem hvad som er i orden eller over stregen, når det kommer til håndtering af personoplysninger og data?

Svarene på dine spørgsmål finder du i Mynewsdesks nye e-bog. På 10 minutter lærer du:

• Hvad GDPR betyder for dig som arbejder med PR og kommunikation.
  • Hvordan du skal samle, bearbejde og gemme data.
  • Hvordan GDPR vil påvirke dine arbejdsmetoder og taktikker.

E-bogen har også en tjekliste, som du kan bruge, for at se om din virksomhed er forberedt med GDPR og den 25. maj.

Klik her for at læse den nye e-bog!

For mere information, kontakt venligst;

Sara Lindström, Global PR Manager, på +46 76-288 56 15 eller sara.lindstrom@mynewsdesk.com

Mynewsdesk
Mynewsdesk er Nordens førende platform for digital PR og kommunikation med mere end 5000 kunder og 77000 brugere. Den digitale tjeneste omfatter medieovervågning, nyhedsdistribution og analyseværktøjer. Mynewsdesk blev grundlagt i 2003 i Stockholm og har i dag godt 220 ansatte på kontorer i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Storbritannien og Singapore. Siden 2008 er Mynewsdesk ejet af den norske medievirksomhed NHST Media Group AS.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt