Dag 7: I Vevey blev vi mødt af en stor skare af begejstrede medarbejdere!

Dag 7: I Vevey blev vi mødt af en stor skare af begejstrede medarbejdere!

Dag 7

Så kom dagen hvor vi skulle tilbagelægge den sidste strækning igennem Schweiz inden ankomsten til Vevey. Vi kørte fra Basel allerede kl. 07:00 og startede med en laaaang stigning op ad den første bjergkæde. Det var hårdt, men også utrolig flot at opleve bjergene så tidligt om morgenen. Efter et par timer var vi på toppen og kunne derefter tage turen ned i den næste dal med 60 km/t, så det var om at holde ”tungen lige i munden”.

Derefter var der en lang tur uden de store stigninger på lidt ove 100 km inden den sidste stigning skulle klares. Det var utroligt varmt men heldigvis havde vi vinden i ryggen, så vi kunne holde en gennemsnitsfart på 27/28 km/t.

Det var en utrolig lettelse pludselig at kunne skimte Genevé søen i det fjerne og samtidig se de første skilte med ”Vevey”. Efter et velfortjent hvil på toppen kunne vi lidt i kl. 17 køre ned ad bjerget og hen til Nestlé hovedkontor, hvor vi blev mødt af en meget stor skare af begejstrede medarbejdere. Der var bannere, taler og meget stor respekt for vores Nordiske projekt, som man håber vil være en inspiration for alle Nestlé medarbejdere overalt i verden.

I aften har vi middag med Laurent Freixe og den Europæiske ledelse og der vil være medaljer og diplomer til alle de tapre cykelryttere fra Norden.

Jeg er utrolig stolt over hver enkel af mine ManCom kolleger, som alle har vist en helt fantastisk spirit og fightervilje. Vi har gennemført det måske mest ambitiøse teambuilding projekt nogen Nordisk virksomhed har gennemført og vi har fået vist, at vi mener det alvorligt, når vi siger, at vi vil være den førende health & wellness fødevarevirksomhed i Norden.  Vi forlod København som ét team og vi ankom Vevey 1.318 km senere som et meget stærkere team med an lang række erfaringer i bagagen og med en klar følelse af, at det kun er os selv der kan sætte begrænsninger for det vi gerne vil opnå fremover.

Nothing is no longer impossible…

God sommer til jer alle,

Carsten

Anna Rise

Pressekontakt Kommunikationschef, Danmark

Velkommen til Nestlé Danmark!

Nestlé Danmark forhandler og markedsfører en række stærke varemærker som NESCAFÉ, NAN, Hälsans Kök, Maggi, Smarties, After Eight, NESCAFÉ Dolce Gusto, NESQUIK, FITNESS og CHEERIOS.

Alle produkter produceres ud fra en målsætning om at give forbrugeren et kvalitetsprodukt, som smager godt og samtidig er sundt.