Besøg Scania på Vestfyn Trækker

Messestandene er revet væk på Vestfyn Trækker 2014 - årets største professionelle transportmesse - der afholdes i den kommende weekend 23-25. maj hos VBG i Ejby på Fyn. Scania er naturligvis med på den udsolgte messe, så der bliver nok at se på for vognmænd, chauffører og andre lastbilinteresserede.

Weekenden byder på Danmarks største professionelle messe for lastbilbranchen. Scania er naturligvis med, når det går løs på fredag kl. 10-16, lørdag kl. 9-17 og søndag kl. 10-16. På Scania-standen vises et bredt udvalg af lastbiler, tilbehør, serviceydelser mm., så i stil med tidligere år forventes et stort rykind af mange nuværende og kommende kunder, samarbejdspartnere og andre Scania-interesserede. Scanias stand 79/80 på 450 m2 ligger tæt ved hovedindgangen på Vestfyn Trækker, og her glæder Scanias medarbejdere sig til bl.a. at præsentere:

Derudover vil der være helt særlige messetilbud, som kun gælder i messedagene, så det bliver muligt at gøre en rigtig god handel. Og så giver Scania naturligvis også mulighed for at skylle messestøvet af sig med lidt godt til halsen, både for dem, der skal køre hjem, og for dem, der skal sidde ved siden af …

Scania-fribilletter til Vestfyn Trækker kan downloades fra http://www.scania.dk/Images/Vestfyn_Trækker_2014_tcm62-423082.pdf printes og udfyldes inden ankomst til messen.

• Arrangement

• ejby
  • fyn
  • vestfyn trækker
  • lastbiludstilling

Scanias integrerede produkter og serviceydelser sikrer kunderne markedets mest omkostningseffektive løsninger for gods- og passagertransport ad landevej samt maksimal uptime. Scanias forsknings- og udviklingsaktiviteter er koncentreret i Sverige, mens produktionen foregår på flere anlæg i Europa og Sydamerika med mulighed for global udveksling af produktionsteknologi, komponenter og komplette køretøjer. Scania tilbyder også finansielle tjenesteydelser og beskæftiger ca. 41.000 medarbejdere fordelt på ca. 100 markeder verden over. I 2013 omsatte Scania CV AB for SEK 86,8 mia. og opnåede et nettodriftsresultat på SEK 6,2 mia. Læs mere om Scania på www.scania.com og www.scania.dk.