Scania udvider salgsorganisationen på Fyn

Scania mærker en stærkt stigende efterspørgsel på serviceløsninger. I første omgang udvides sælgerstaben på Fyn med en servicesælger.

Den 1. april 2015 startede Thomas Grønfeldt (43) som servicesælger hos Scania Danmark. Han medbringer en bred erfaring inden for transportbranchen, bl.a. som speditør og som drifts- og værkstedsansvarlig.

De seneste år har han arbejdet som drifts- og flådeansvarlig hos PEMA Last- og Trailerudlejning A/S, Kolding, og før dette har han været en årrække som værkfører hos MAN Last og Bus A/S, Kolding.

Thomas skal i sit nye job bl.a. rådgive Scanias kunder omkring serviceaftaler på deres lastbiler samt andre serviceydelser, der er forbundet med Scanias værksteder. Han kan kontaktes på telefon: 9134 4108

Privat er Thomas samboende med sin kæreste og har to sønner på henholdsvis 15 og 18 år fra tidligere ægteskab. I sin fritid dyrker han jagt og flugtskydning.

• Ansættelse, kollektivaftale

• servicesalg
  • serviceaftaler
  • serviceydelser

Scanias integrerede produkter og serviceydelser sikrer kunderne markedets mest omkostningseffektive løsninger for gods- og passagertransport ad landevej samt maksimal uptime. Scanias forsknings- og udviklingsaktiviteter er koncentreret i Sverige, mens produktionen foregår på flere anlæg i Europa og Sydamerika med mulighed for global udveksling af produktionsteknologi, komponenter og komplette køretøjer. Scania tilbyder også finansielle tjenesteydelser og beskæftiger ca. 41.000 medarbejdere fordelt på ca. 100 markeder verden over.