​Dansk sexlegetøjs ekspert: Her er årets frække julegaver til hende

Butiksvinduerne bugner efterhånden af julenisser, guirlander og julehjerter, og butik efter butik har julesange på repeat. Vi kan ikke komme udenom det; juleaften er lige om hjørnet.

Men har du fået styr på årets julegaver? Hvis ikke, så se med her. I hvert fald hvis du leder efter en gave til din kvinde af den frække slags, som helt sikkert vil give hende julelys i øjnene.

Nedenfor giver sexlegetøjs ekspert Mathilde Mackowski dig nemlig tre bud på lækre og frække julegaver til kvinder. Det er sexlegetøj som hun mener vil blive et sikkert hit under juletræet.

Diamonds are a girls best friend

twenty-one_vibrating diamond.jpg

Man siger, at diamanter er en kvinde bedste ven og spørger man Mathilde Mackowski, er den diamantformede vibrator Twenty One Vibrating Diamond ingen undtagelse.

Jeg synes diamanten er en rigtig smuk og feminin gave, og når den kommer i sin flotte æske, ligner den mere en flot parfumeflakon end et stykke sexlegetøj. Designet gør den meget diskret og det tror jeg vil tiltale rigtig mange kvinder, især dem, der gerne vil prøve sexlegetøj for første gang”, udtaler Mathilde Mackowski.

Se videoen om Bijoux Indiscrets Twenty One Vibrating Diamond her:

En rabbit som ingen andre

lelo_ina_wave.jpg

Rigtig mange af de danske kvinder, der har prøvet sexlegetøj, har prøvet en såkaldt rabbit vibrator, som både giver udvendig og indvendig stimulation. Er din kvinde en af dem og var hun vild med den følelse, den gav, så vil hun elske den nye Ina Wave vibrator, fra det svenske luksus sexlegetøjsbrand LELO.

LELO Ina Wave ligner en traditionel rabbit vibrator, men det skal man ikke lade sig narre af, for den er virkelig noget for sig selv. Den efterligner følelsen af fingre, der masserer G-punktet med pirrende op og ned-bevægelser, på en måde som intet andet sexlegetøj kan gøre efter. Det giver en helt speciel og intens følelse”, siger Mathilde.

Se videoen om LELO Ina Wave her:

Klassikeren, der aldrig går af mode

Magic Wand vibratoren blev opfundet for snart 50 år siden, som et redskab, der kunne lindre spændinger og ømme muskler.

Men kvinder verden over fandt hurtigt ud af, at den også kunne bruges til andre og mere nydelsesfulde ting, og lige siden har Magic Wand vibratorer været blandt verdens mest populære stykker sexlegetøj til kvinder. Spørger man Mathilde Mackowski, er det ikke uden grund:

“Magic Wand vibratorer er bare noget helt for sig selv, fordi de er så kraftfulde. Ser man f.eks. på Sinful Magic Wand, så er det en af de kraftigste vibratorer på markedet og det gør den god til alle, som ønsker dybe og intense vibrationer. Styrken gør den også god til kvinder, som ellers kan ha’ svært ved at opnå orgasme.”

sinful-magic-wand.jpg

Alle Mathildes forslag til frække julegaver til kvinder kan findes på  www.sinful.dk/jul/julegaver-til-hende

Se også hvilke frække julegaver Mathilde anbefaler til mænd her

• Virksomhed, generelt