Dansk sexlegetøjs ekspert: Her er årets frække julegaver til ham

Så skete det igen. Pludselig er det december og selvom der efterhånden kun er 16 dage til jul, har du måske - som så mange andre danskere - ikke helt styr på julegaverne endnu.

Er det tilfældet og er en af gaverne, du mangler, til din mand eller kæreste? Så er der hjælp at hente her, hvor sexlegetøjs ekspert Mathilde Mackowski guider dig til lækre julegaver af den frække slags, som med sikkerhed kan få temperaturen til at stige i den søde juletid.

LELO Pino - Den bedste ring til manden

lelo_pino.png

Hvis du vil give din mand en virkelig lækker og maskulin gave, som han (og du selv) kan nyde, så er den vibrerende penisring, LELO Pino, et rigtig godt valg.

Pino styrker hans erektion og forkæler jer begge med pirrende vibrationer, så I kan opnå endnu større nydelse sammen. Den danske sexlegetøjsblogger, Joanb.dk, har anmeldt LELO Pino og i sin anmeldelse kalder hun den for den “til dato bedste ring til manden." En beskrivelse, som Mathilde Mackowski er enig i:

LELO har lige lanceret Pino, men jeg er allerede overbevist om, at den vil blive meget populær. Den er flot, lækker og så er designet meget gennemtænkt. Ringen strammer tilpas meget til at give ham en god effekt og fordi den øverste del er ret bred, vil mange kvinder opleve, at de nemmere kan mærke vibrationerne. Vender I den C-formede side ud mod hende, vil en lille, indbygget luftpude give hendes klitoris blød og pirrende massage for hvert stød han giver,” udtaler hun.

Som en ekstra lækker detalje, leveres LELO Pino i en flot og maskulin æske, der også indeholder et sæt manchetknapper og en pengeclips.

Se mere om LELO Pino her:

Pulse - En maskulin vibrator til ham

hot_octopuss_pulse.jpg

At sexlegetøj til mænd er andet og meget mere end bare hudfarvede produkter, der ligner ‘den ægte vare’, er penisvibratoren Hot Octopuss Pulse et rigtig godt eksempel på. Den er maskulin, stilren og man skal vide, hvad det er, for at gætte, hvad den skal bruges til.

Pulse kom på markedet kort før jul sidste år og den blev på rekordtid et af de allermest populære stykker sexlegetøj til mænd.

Jeg har kun hørt rosende ord om Pulse og den er også noget for sig. Den giver dybere og mere målrettede vibrationer end andre penis vibratorer på markedet”, siger Mathilde Mackowski og fortsætter:

Det gode ved Pulse er, at den kan bruges på flere måder. Manden kan nyde den alene, han kan lade sin kvinde forkæle ham med den og man kan nyde den sammen som en del af et legende forspil."

Autoblow 2 - Gaven med 100 % fokus på hans nydelse

autoblow-2.jpg

Et af de stykker sexlegetøj til mænd, der virkelig har fået opmærksomhed i år, er blowjob maskinen Autoblow 2, der efterligner følelsen af oralsex.

Med Autoblow 2 er det 100% manden, der er i fokus og som bliver forkælet, og derfor synes Mathilde, at dens plads blandt årets bedste, frække julegaveidéer til mænd, er velfortjent:

Mænd har i mange år købt lækre gaver til os kvinder, når de virkelig vil forkæle os, så at give sin mand en gave med stor fokus på hans nydelse, tror jeg, han vil elske. Og så kan du også finde Autoblow 2 frem til ham, hvis han en dag virkelig har lyst, lige som du skal ud af døren og i byen med veninderne, eller hvis du en dag må kaste håndklædet i ringen, når du går ned på ham, fordi du har fået ømme kæber”, siger Mathilde med et smil.

Se videoen om Autoblow her:

Alle Mathildes forslag til frække julegaver til ham kan findes på  www.sinful.dk/jul/julegaver-til-ham

Læs også hvilke frække julegaver Mathilde anbefaler til kvinder her

• Virksomhed, generelt

• frække julegaver til ham
  • autoblow 2
  • hot octopuss pulse