Skipremiere i Åre på fredag

Pressemeddelelse   •   Dec 02, 2015 11:27 CET

På fredag den 4. december åbner SkiStar Åre for skisæsonen. Kulden og det rigelige snefald har klædt Åre i vinterskrud. Forberedelserne fortsætter nu op til Åre Ski Opening 11.-13. december.

-Det føles helt fantastisk at være i gang med en ny skisæson. Vi glæder os helt vildt til at byde skieliten velkommen under Åre Ski Opening, hvor der er verdensmesterskaber for kvinder, siger Niclas Sjögren Berg, destinationschef SkiStar Åre.

Det er liften VM 8:an og nedfarten Gästrappet som byder gæsterne velkommen på fredag (4. december) fra kl. 8:00. For mere information om åbne lifter, nedfarter og snesituationen i Åre: SkiStar Åres sneblog.

Hvis du vil have mere information, er du velkommen til at kontakte:

Niclas Sjögren Berg, Destinationschef SkiStar Åre Tel. +46 70 633 90 51

Mail: niclas.sjogren.berg@skistar.com

SkiStar AB, hvis B-aktier er noteret på Nasdaq OMX Mid Cap Stockholm, ejer og driver skisportsanlæg på alpindestinationerne Sälen, Åre og Vemdalen i Sverige samt Hemsedal og Trysil i Norge. Markedsandelen er 51 % i Sverige, 30 % i Norge og 42 % i Skandinavien som helhed. Kernevirksomheden er alpint skiløb med fokus på gæstens skioplevelse. Derudover drives der skiskole, skiudlejning og udlejning af logi.