Pressemeddelelse -

​Slopetrotter Skitours satser på skirejser med fly - nye flyruter til franske Grenoble

I forbindelse med opstarten af de to nye franske destinationer Les 2 Alpes og Alpe d’Huez lancerer Slopetrotter Skitours nu flyafgange til Grenoble fra både København og Stockholm. Med en kort transfertid og direkte flyafgange fra både Danmark og Sverige er det både hurtigt og nemt at komme til de franske Alperne.

Fra og med slutningen af januar - eller uge 4, som det hedder i skibranchens sprog - tilbyder Slopetrotter Skitours nye flyruter fra Danmark og Sverige til franske Grenoble. Det gør det muligt at rejse fra de respektive lufthavne Kastrup og Arlanda til de franske destinationer Les 2 Alpes og Alpe d’Huez på ca. fem timer*. Grenoble bliver dermed en af de to franske lufthavne, som Slopetrotter Skitours tilbyder fly til, hvor Geneve tidligere var den eneste mulighed for gæster, der skulle til de franske destinationer.

Med de nye flyruter på programmet tilbyder Slopetrotter Skitours over 30 forskellige flyruter til Alperne den kommende vintersæson, et tal som forventes at stige i takt med at de eksisterende fly bliver booket op og yderligere afgange sættes ind.

- Vi ser en stigende efterspørgsel på at rejse med fly til Alperne i forhold til tidligere, hvor bus- og bilrejser stod som de typiske alperejser. Vi er derfor stolte af at kunne tilbyde flyafgange fra hele otte lufthavne i Skandinavien** og til syv lufthavne i Alperne, siger Christian Kerstens, direktør for Slopetrotter Skitours. Takket være vores nye flyruter til Grenoble har vi mulighed for at tilbyde flyrejser til de franske Alper helt frem til påskeferien, som i år falder i slutningen af april, fortsætter Christian.

Med virksomhedens Slope-inclusive-koncept er transfer altid inkluderet i samtlige flyrejser, og med markedets laveste priser for at medbringe eget skiudstyr på flyrejsen står virksomheden stærkt i forhold til konkurrenterne. Alt for at gøre det så billigt og så nemt som muligt for virksomhedens gæster at få lov at opleve de sneklædte alpetoppe.

For mere info om vores flyafgange, se her.

*Regnet uden forsinkelser, inkl. flyvetid og transfertid.
**Kastrup, Billund, Arlanda, Landvetter, Oslo, Bergen, Stavanger og Helsingfors.

• Turisme

• skirejser
  • alperne
  • ski
  • frankrig
  • grenoble
  • kastrup
  • ferie
  • sne

Slopetrotter Skitours er et skandinavisk skirejsebureau, der tilbyder skirejser til 24 destinationer i Alperne. Når du rejser på skiferie med Slopetrotter Skitours kan du forvente kvalitet, tryghed og professionel service. Vores mission er at tilbyde skirejser til markedets bedste priser, samt at give vores gæster en personlig service af højeste kvalitet både inden, under og efter skirejsen!

Slopetrotter Skitours tilbyder rejser til alperne i Italien, Østrig og Frankrig, hvor du på hver destination bliver budt velkommen af vores højt kvalificerede skiguider. Du finder bland andet rejser til Canazei, Livigno, Wagrain, Bad Gastein, Saalbach, Val Thorens, og Avoriaz.

Velkommen til de solrige bjergtoppe i Alperne!

Pressekontakt Marketing Manager +45 7734 4968