I dag hejser vi flaget.

Ananas i egen juice?

Det er meget muligt, men vi tror på at man skal fejre sine successer. ...og så kan vi faktisk godt lide ananas.

Mynewsdesk's Digital PR Awards 2017

Og det er netop, hvad vi gør i dag - fejrer os selv.

Vi er nemlig hamrende stolte af at være blevet udvalgt, som en af de 12 finalister til  Mynewsdesk's Digitale PR-Awards 2017.

Vi er nomineret i kategorien 'Bedste digitale storytelling', sammen med AMO Toys og Verdens Skove.

Bedste Digitale Storytelling

'"Prisen gives til den virksomhed/organisation, der har forstået, at storytelling er et effektivt branding- og kommunikationsværktøj. Vinderen bruger sit digitale nærvær til at fortælle historier og er en succeshistorie, som andre kan lære af."

Således skriver Mynewsdesk selv om kategorien, og vi er meget glade for at være nomineret i netop denne kategori, da 'den gode historie om Ærø', er et mantra vores kontor har arbejdet efter i en lang årrække.

Et skulderklap til hele Ærø

For os er nomineringen en skulderklap, og et tegn på at der bliver lagt mærke til os - og dermed til ÆRØ.

Vi har haft vores newsroom i Mynewsdesk siden 2016, og var faktisk også nomineret til 'Årets Newsroom 2016' i kategorien 'små virksomheder', hvor prisen gik til Fuldkornspartnerskabet.

Mynewsdesk er Nordens førende digitale PR-platform. Med Mynewsdesk kan virksomheder og organisationer publicere pressemeddelelser, billeder, videoer og andet materiale til journalister, bloggere og øvrige interessenter. Mynewsdesk har 77.000 brugere og vi deler meget af vores udgivne materiale på vores andre digitale platforme.

Dermed kan den gode historie om Ærø nå langt ud.

En stor tak, skal lyde til de mange ærøske virksomheder og aktører, der leverer gode historier og vinkler. Uden dem, ville den ærøske fortælling blive en tynd kop te.

Hvem der vinder Mynewsdesk Digital PR Award 2017 bliver afgjort af en jury i slutningen af februar.

• Turisme