Udvikling kræver salgsoprustning

(Read in English)

Salgsafdelingen i Zleep Hotels opruster med ansættelsen af Kirsten Paugan. Den 31-årige sælgers fornemmeste opgave er at besøge nye, potentielle erhvervskunder i Jylland. Den nyoprettede stilling løfter Zleep Hotels' kapacitet i landet og er et naturligt næste skridt for organisationen, der er i stor udvikling.

Den rette personlighed

Kirsten Paugan gør entré i hotelbranchen efter 15 års erfaring i forskellige salgsstillinger i detailbranchen. Foruden en stærk kommerciel baggrund bringer Kirsten også et kæmpe gåpåmod og et autentisk smil på læben. Hun er menneskeorienteret og får energi fra netop den personlige kontakt med både gæster og potentielle kunder.

"Jeg føler mig enormt privilegeret over at være en del af den rejse, som Zleep Hotels er på. Som Sales Manager har jeg et fantastisk udvalg af hoteller, der giver mange muligheder - det er både sjovt og spændende at jonglere med, for selvom Zleep-kunden vil opleve et ensartet koncept, er hvert hotel unikt og et besøg værd. Samtidig drives jeg af at matche de behov og ønsker, vores erhvervskunder har. Med mit seneste virke i Billund Airport har jeg også indsigt i, hvilke behov man som erhvervskunde ofte har, internt såvel som eksternt. Jeg får energi af at møde mennesker, er nysgerrig på dem og deres virksomhed, og i min optik går opbygningen af en god relation hånd i hånd med det gode salg", fortæller Kirsten Paugan.

Naturlig organisatorisk udvikling

Oprustningen i salgsafdelingen sker som et helt naturligt led i de seneste års udvikling og de høje forventninger i de kommende år. Udvidelsen af hotellet i Billund i 2016 bragte Zleep Hotels op på 360 værelser i Jylland. Fornyeligt blev det endvidere offentliggjort, at der åbnes nyt hotel i Aalborg i 2019 med 126 værelser. Værelserne skal fyldes op, og en fast kollega med base i Billund sikrer langt bedre forudsætninger for at sikre aftaler med jyske virksomheder.

"Kirsten føler sig allerede 'hjemme' med dagene på landevejen, ude blandt potentielle nye kunder. Hun drives af den personlige kontakt og dialog med mennesker og har en fantastisk energi, så hun er helt bestemt den rette person til jobbet. Med Kirsten i vores organisation styrker vi vores salgsafdeling og den naturlige udvikling for Zleep Hotels", fortæller Anja Fuhrmann, Sales Manager i Zleep Hotels.

• Midtjylland

Zleep Hotels er en innovativ virksomhed, der er i stor fremgang. Det er en virksomhed med noget på hjertet. Visionen er netop at tilbyde et prisvenligt kvalitetsprodukt. Hotelkæden består i dag af 9 hoteller i Danmark. Målet er at operere 20 hoteller i 2020. For at kunne realisere det mål, skal Zleep Hotels kunne bevise sine kompetencer for at fremstå som en attraktiv franchisegiver, samarbejdspartner og investering. Læs mere om Zleep Hotels.