AddSecure nimittää Johanna Giorgin ensimmäiseksi vastuullisuusjohtajakseen

Uusi tehtävä heijastaa yrityksemme sitoutumista kestävään kehitykseen sekä visiotamme turvallisemmasta ja älykkäämmästä maailmasta.

AddSecure, Euroopan johtava kriittisten viestintä- ja tietosuojaratkaisujen tarjoaja, ilmoitti tänään, että se on perustanut vastuullisuusjohtajan tehtävän kehittääkseen ja toteuttaakseen koko yrityksen kestävän kehityksen strategiaa. Tehtävään on nimitetty Johanna Giorgi, ja nimitys astuu voimaan välittömästi.

Giorgin tehtävänä on integroida eri liiketoimintayksiköiden kestävän kehityksen hankkeita sekä nopeuttaa strategista kasvua ja lisäarvon luomista pitkällä aikavälillä.

”Vastuullisuusjohtajan tehtävän perustaminen kuvastaa AddSecuren sitoutumista kestävään kehitykseen ja yritysvastuuseen – tämä sopii hyvin visioomme ”Ratkaisuja ja viestintäkeinoja, jotta maailma olisi turvallisempi ja älykkäämpi”. Johannan asiantuntemus kestävästä kehityksestä sekä liiketoiminnan kehittämisestä ja johtamisesta antavat hänelle ainutlaatuiset valmiudet hoitaa tätä tärkeää tehtävää hyvin, AddSecuren toimitusjohtaja Stefan Albertsson toteaa.

Giorgilla on yli 15 vuoden kokemus kestävään kehitykseen ja yritysvastuuseen liittyvästä työstä. Hän on työskennellyt viimeiset kahdeksan vuotta Ruotsin kasvuviraston kestävän kehityksen johtajana ja analyytikkona, ja hän on johtanut viraston kestävän liiketoiminnan ja alueellisen kehityksen parissa tekemää työtä.

”Olen erittäin iloinen tästä mahdollisuudesta, ja odotan innolla, että pääsen vahvistamaan kestävän kehityksen roolia AddSecuren vahvana liikkeellepanevana voimana. Tavoitteenamme on vähentää toimintamme ja tuotteidemme ympäristövaikutuksia ja tuottaa asiakkaillemme laadukkaita ratkaisuja, jotka auttavat heitä tekemään maailmasta turvallisemman ja älykkäämmän, ja tulevaisuudesta kestävämmän”, Johanna Giorgi sanoo.

Johanna Giorgi raportoi työstään toimitusjohtajalle ja kuuluu AddSecuren johtoryhmään.

Lehdistön yhteyshenkilö Director Corporate Communications +46 706 895208