Vehcosta tulee AddSecure

Vehco, joka on vuodesta 2018 lähtien ollut osa AddSecurea muuttaa nimensä AddSecureksi. Looginen nimenvaihdos yhdistää kuljetussektorille tarjottavat ratkaisut tiiviimmin osaksi AddSecuren ydinliiketoimintaa, eli tietojen ja kriittisen viestinnän suojaamista. Asiakkaat hyötyvät yhden yrityksen ja sen brändistrategian mukanaan tuomasta vakaudesta ja tulevaisuuden kasvusta.

AddSecure, johtava eurooppalainen tietojen suojaamiseen ja kriittiseen viestintään liittyvien laaturatkaisujen tarjoaja, hankki kalustonhallintajärjestelmiä tarjoavan Vehcon liiketoiminnan toukokuussa 2018. Tänään molemmat yritykset ilmoittivat, että Vehco nimetään AddSecureksi. Tämä nimenvaihdos yhdistää kuljetussektorille tarjottavat ratkaisut tiiviimmin osaksi AddSecuren ydinliiketoimintaa, eli tietojen ja kriittisen viestinnän suojaamista.

Brändiuudistuksen myötä AddSecuren asiakas- ja teollisuuspohjaiset ratkaisut tukevat myös Vehcon kasvua kuljetus- ja logistiikkasektorilla. Koska alan markkinoilla on lisääntyvä kysyntä liiketoiminnan kannalta kriittisille ohjelmistoratkaisuille, tietojen ja kriittisen viestinnän suojaaminen erottuvat vahvasti yrityksen eduksi.

Laajemman Smart Transport - kuljetusratkaisutarjonnan tuomat asiakashyödyt

Nimenvaihdos sopii Vehcon liiketoiminta-ajatukseen, eli kuljetusyritysten logistiikan arvoketjun yksinkertaistamiseen pääoman, ajan ja resurssien vapauttamiseksi.

– Vaikka yrityksen nimi muuttuu, ihmiset ja tarkoitus sen takana pysyvät ennallaan. Tarjoamme asiakkaillemme nykymarkkinoiden laajimmat ja kattavimmat tuotteet, kuvailee AddSecure Smart Transportin toimitusjohtaja Johan Frilund.

Laaja tarjonta vähentää järjestelmien käyttöönottoaikaa ja yksinkertaistaa toimintoja. Koronapandemia on osoittanut, että kuljetusyhtiöiden on oltava joustavia ja kyettävä jatkamaan toimintaansa hallinnon ja ajojärjestelyn joutuessa työskentelemään kotoa käsin.

– Niin asiakkaat kuin työntekijätkin hyötyvät yhden yrityksen ja sen brändistrategian mukanaan tuomasta vakaudesta, pitkällä aikavälillä luotavasta arvosta ja tulevasta kasvusta. Nykypäivän kuljetusjärjestelmien ollessa yhä riippuvaisempia tietotekniikasta, on erityisen tärkeää, että tieto ja kriittinen viestintä suojataan hyvin. Niiden suojaaminen onkin AddSecuren ydinosaamista, sanoo AddSecuren toimitusjohtaja Stefan Albertsson.

Vehcon nykyinen toimitusjohtaja Johan Frilund jatkaa Smart Transportin toimitusjohtajana,
vastaten entiseen tapaan suoraan AddSecuren toimitusjohtajalle Stefan Albertssonille.

Lue lisää AddSecuresta tästä linkistä ja Smart Transportista tästä linkistä.

• Tietokone, Televiestintä, IT

Tietoa AddSecuresta

AddSecure on yksi Euroopan johtavista tietojen suojaukseen ja turvalliseen kriittiseen viestintään keskittyvien ensiluokkaisten ratkaisujen tarjoajista. Yhtiö palvelee yli 50 000 asiakasta ja liikekumppania eri puolilla Eurooppaa tarjoamalla turvallisen viestinnän ratkaisuja sekä muita ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaita turvaamaan ihmishengen ja liiketoiminnan kannalta kriittiset sovellukset. Sovellusten avulla voidaan pelastaa ihmishenkiä, suojella kiinteistöjä ja elintärkeitä yhteiskunnallisia toimintoja sekä edistää liiketoimintaa.
AddSecure palvelee asiakkaita seuraavilla toimialoilla: hälytykset ja turvallisuus, kiinteistöjen turvallisuus ja automaatio, digitaalinen hoito sekä kuljetus ja logistiikka. Sen asiakkaisiin lukeutuvat muun muassa julkiset laitokset ja älykaupungit. Asiakkaille tarjottavat ratkaisut on jaettu Smart Alarms-, Smart Care-, Smart Grids-, Smart Rescue- ja Smart Transport -ratkaisuihin.
1970-luvun alussa perustettu yhtiö työllistää tällä hetkellä yli 550 henkilöä 13 maassa. AddSecuren pääkonttori sijaitsee Ruotsissa, ja sillä on alueellisia toimistoja ja koko Euroopan laajuinen jakeluverkosto. AddSecuren enemmistöomistaja on vuonna 2014 perustettu eurooppalainen pääomarahasto Castik Capital, jolla on pitkän linjan kokemus lisäarvon luomisesta.

Lehdistön yhteyshenkilö Director Corporate Communications +46 706 895208