Tiedote -

​Adecco Finland Oy on yksi Suomen 19 sertifioidusta Great Place to Work® -työpaikasta

Adecco Finland Oy on yksi maaliskuussa Great Place to Work® -sertifikaatin saaneista 19 organisaatioista, jotka liittyvät Suomen parhaiden työpaikkojen viitoittamaan edelläkävijöiden joukkoon. Great Place to Work® -sertifikaatin saa yritys, jonka Trust Index © on vähintään 70%. Trust Index -mittaa työntekijöiden kokemusta vuorovaikutussuhteiden (luottamuksen, ylpeyden ja yhteishengen) toimivuudesta organisaatiossa. Ero sertifioitujen (Trust Index © ≥ 70 %) ja suomalaisen työelämän (Trust Index © 55 %) välillä on huomattava.

”Olemme Adeccossa erittäin tiivis ja omistautunut työyhteisö, jossa henkilökunnan hyvin monenkirjavia taustoja arvostetaan ja erilaisia ajatuksia kannustetaan rohkeasti tuomaan esille. GPTW on toimiva ja läpinäkyvä tapa arvioida omaa tekemistä ja työpaikkamme hyvinvointia, joten olemme erittäin iloisia saamastamme tunnustuksesta!”, Adecco Finland Oy:n henkilöstöjohtaja Sami Itani summaa.

Adecco on menestynyt GPTW-tutkimuksessa myös kansainvälisellä tasolla. Vuonna 2016 Adecco Group valittiin monikansallisten yritysten kategoriassa 7. sijalle. Adecco Groupin työntekijät pitävät työtään merkityksellisenä; päivittäinen mahdollisuus vaikuttaa ihmisten elämään positiivisella tavalla nähdään työntekijöiden keskuudessa keskeisenä arvona. Konsernin GPTW-tuloksissa on noussut esiin lisäksi avoimuus, luottamus, tiimihenki ja kasvumahdollisuudet omassa roolissa.

Adecco-konsernin yksi strategisista painopisteistä on innostaa lahjakkaita ihmisiä pysymään yhtiössä ja kasvamaan yhdessä sen mukana. Lahjakkaiden ihmisten pitäminen yrityksessä on mahdollista työntekijöitä sitouttamalla, mikä puolestaan johtaa suurempaan asiakastyytyväisyyteen ja tuottavuuteen.

Lisätietoja sertifioinnista:

#GPTWsertifiointi

• great place to work

Adecco Finland kuuluu Adecco Groupiin, joka on maailman johtava henkilöstöratkaisuja tuottava yritys. Adecco Finland Oy on ollut toiminnassa vuodesta 1997. Olemme Henkilöstöpalveluyritysten liiton auktorisoima yritys. Kauttamme työskentelee päivittäin satoja ammattilaisia eri aloilla ja rekrytoimme ammattilaisia myös suoraan asiakasyrityksiimme. Adeccolla on globaalisti 32 000 työntekijää 5 100:ssä yksikössä yli 60:ssa maassa ympäri maailman. Adecco Group on Fortune 500 -yritys ja sen pääkonttori sijaitsee Zürichissä, Sveitsissä. Adecco AG on rekisteröity Sveitsissä (ISIN: CH0012138605) ja listattu Sveitsin pörssiin SIX (ADEN).