Adecco Group on Euroopan toiseksi paras työpaikka

Maailman johtava HR-yritys Adecco Group on sijoittunut toiseksi parhaimmaksi työpaikaksi Euroopassa Great Place to Work® -tutkimuksessa.

Adecco Groupin työntekijät arvostavat luottamusta, yhteisöllisyyttä, johdon antamaa tukea ja yrityksen selkeää tavoitetta.

Adecco Group on nyt toista vuotta Euroopassa monikansallisten yritysten Great Place to Work® top 5 -listalla. Adecco Group nousi viime vuoden viidenneltä sijalta toiseksi. Tutkimukseen osallistui 2 340 yritystä 19 Euroopan maasta. Adecco Groupin työntekijöitä osallistui tutkimukseen 11 eri maasta.

"Olemme todella ylpeitä Great Place to Work -sijoituksestamme, sillä se osoittaa, että olemme onnistuneet rakentamaan yhtenäisen luottamuksen kulttuurin yrityksessämme. Tutkimus osoittaa myös, että yrityksissä, joissa vallitsee korkea luottamus, on myös paremmin suoriutuvia tiimejä. Yrityksemme on riippuvainen ihmisten intohimoista ja kyvystä tarjota hyvää palvelua asiakkaillemme, työnhakijoille, vuokratyöntekijöille ja omille kollegoille” kertoo Adecco Groupin henkilöstöjohtaja Shanthi Flynn.

Adecco Groupin yksi tärkeimmistä strategisista tavoitteista on työllistää lahjakkaita ihmisiä, inspiroida heitä pysymään ja kehittymään yrityksen mukana.

”Adeccolaisena olen äärimmäisen ylpeä tästä saavutuksesta ja kollegoistani ympäri maailman. Tämä on ainutlaatuinen osoitus siitä, että meillä on kaikki maarajat ylittävä yhtenäinen, positiivinen ja jokaista työntekijää ammatillisesti ja sosiaalisesti palkitseva yrityskulttuuri, jossa ihmisten on hyvä olla” kertoo Adecco Finlandin henkilöstöjohtaja Sami Itani.

Yhteiskuntavastuuohjelmat, kuten Adeccon Way to Work®, joka auttaa nuoria työllistymään sekä Athlete Career Programme yhteistyössä kansainvälisen Olympia- ja Paralympiakomitean kanssa, joka tukee huippu-urheilijoiden siirtymistä työelämään, edistävät myös tätä tarkoitusta. Työntekijät nostivat esille myös Win4Youth-ohjelman, joka kannustaa Adecco-kollegoita urheiluun ja terveisiin elämäntapoihin. Lisäksi työntekijät kertoivat yrityksen hyvästä tiimihengestä ja osallistavista sekä tukevista työskentelytavoista.

Vuoden 2017 Great Place to Work® -tutkimukseen osallistui Adecco-kollegoita 11 eri maassa: Belgiassa, Tanskassa, Saksassa, Irlannissa, Italiassa, Luxemburgissa, Norjassa, Espanjassa, Alankomaissa, Turkissa ja Iso-Britanniassa.

Suomessa Adecco Finland Oy:lle myönnettiin keväällä 2017 Great Place to Work® -sertifikaatti.

Lisätietoja Great Place to Work® -sivustolla ja Adecco Groupin lehdistötiedotteessa.

• työhyvinvointi
  • tutkimukset
  • great place to work

Adecco Finland kuuluu Adecco Groupiin, joka on maailman johtava henkilöstöratkaisuja tuottava yritys. Adecco Finland Oy on ollut toiminnassa vuodesta 1997. Olemme Henkilöstöpalveluyritysten liiton auktorisoima yritys. Kauttamme työskentelee päivittäin satoja ammattilaisia eri aloilla ja rekrytoimme ammattilaisia myös suoraan asiakasyrityksiimme. Adeccolla on globaalisti 32 000 työntekijää 5 100:ssä yksikössä yli 60:ssa maassa ympäri maailman. Adecco Group on Fortune 500 -yritys ja sen pääkonttori sijaitsee Zürichissä, Sveitsissä. Adecco AG on rekisteröity Sveitsissä (ISIN: CH0012138605) ja listattu Sveitsin pörssiin SIX (ADEN).