Esittelyssä Heidi Seikkula.

Blogikirjoitus   •   Touko 23, 2019 10:00 EEST

Heidi Seikkula toimii yrityksemme toimitusjohtajana ja huolehtii hotellista, myynnistä, taloudesta sekä ravintolan salista. Hän huolehtii myös siitä, että unelmasi loma on suunniteltu hyvin jo ennen kuin saavut meille. Heidi on järjestänyt kymmenet täydelliset häät, monet kosinnat sekä kansainvälisten asiakkaiden insentiivi matkat Lappiin.

Hän huolehtii siitä, että saavuttuasi paikalle, sinulla on sukset odottamassa, laadukkaat  safarit varattuna ja sinun tehtäväsi on vain nauttia. Aamianen on aina pöytiin tarjoiltuna ja  puolihoito kolmen ruokalajin fine dining illallinen. Heidille luksus tarkoittaa hienotunteisuutta, turvallisuutta, elämyksiä sekä puhdasta luontoa. Sitä kaikkea löydät Aurora Estatelta sekä Ylläkseltä.

Heidi on Lapin tyttö ja lähtöisin Pellosta. Hän on jo nuorena lähtenyt opiskelemaan etelään ja tehnyt aina paljon töitä. Ravintola-ala on aina ollut lähellä sydäntä ja ala onkin koluttu läpikotaisin. Arvokkaasta Hotel Kämpistä jäi käteen etiketti, ravintolatyöstä ja baarista kova paineensietokyky, safarityöstä organisointi ja myynti.

Aurora Estaten ensimmäisenä vuotena hän opiskeli savusaunan lämmityksen ja siivousten keskeltä juoksi lisäämään puita saunaan, kolasi pihat ja silitti lakanat pienessä huolto huoneessa. Kun on tehnyt yrityksessä kaikkea hahmottaa paremmin kokonaisuuden. Yritys luotiin jotta kahdella nuorella naisella olisi Ylläksellä ympärivuotinen työ, yrittäjyys oli ainoa vaihtoehto. Neljäntenä talvena yrityksellä oli palkkalistoilla kymmenen henkilöä.

Heidi on uskonut yritykseen silloinkin, kun tilanne hiljaisen kesän jälkeen näyttää epätoivoiselta ja molempien yrittäjien energiavarastot ovat loppuneet.Onnistunut jokaisena vuotena kehittämään ravintolan salin toimintaa, etsinyt uusia mielenkiintoisia viinejä ja opiskellut Rovaniemellä. Kolmen vuoden jälkeen Aurora Estatelle myönnettiin arvostettu palkinto Boutique Hotel Awardseissa ja hotelli valittiin "Euroopan parhaaksi uudeksi Boutique hotelliksi". Kova työ palkittiin mutta yrittäjällä on jo uusia suunnitelmia ja uusia tavoitteita. Vierivä kivi ei sammaloidu!

Aurora Estatella onkin uusia mielenkiintoisia projekteja ja yhteistöitä tulossa, joten suosittelemme seuraamaan yrityksen uutishuonetta! " if you think you are too small to make a difference try sleeping with a mosquito" Dalai Lama.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.