Engcon myöntää rototilteilleen jatkossa kahden vuoden takuun

Engcon myöntää rototilteilleen jatkossa kahden vuoden takuun

Engcon, maailman johtava rototilttivalmistaja, antaa asiakkailleen kahden vuoden takuun kaikkiin 1. tammikuuta 2018 jälkeen toimitettuihin uusiin rototiltteihin.

Vuoden 2015 syksystä lähtien Engcon on tarjonnut vuoden lisätakuun asiakkaille, jotka ovat rekisteröineet rototilttinsä ja noudattaneet määrättyä huolto-ohjelmaa. Tästä on ollut yrityksen mukaan paljon hyötyä asiakkaille.

– Olemme vakuuttuneita siitä, että rototiltti, jonka huoltohistoria on dokumentoitu samaan tapaan kuin henkilöauton huollot huoltokirjassa, tulee säilyttämään arvonsa jälleenmyyntimarkkinoilla, sanoo Engcon Groupin viestintävastaava Sten Strömgren.

Asiakkaiden toiveiden mukaisesti takuun saaminen ei kuitenkaan enää edellytä rekisteröitymistä, ja kaikki asiakkaat saavat rekisteröitymättä kahden vuoden takuun kaikkiin 1. tammikuuta 2018 jälkeen toimitettuihin rototiltteihin. Tästä huolimatta Engcon kehottaa loppuasiakkaita rekisteröimään rototilttinsä.

– Rototiltin rekisteröiminen ei tarkoita ainoastaan, että asiakkaan rototiltin tiedot dokumentoidaan. Myös palvelu nopeutuu asiakkaan soittaessa tukipalveluumme, koska tällöin meillä on jo valmiina kaikki tarvitsemamme rototilttiä koskevat tiedot. Näin asiat hoituvat helpommin kummankin osapuolten kannalta, Sten Strömgren sanoo.

Engconin huolto-ohjelma säilyy ennallaan
Sten Strömgren kertoo myös, että yrityksen tarjoama huolto-ohjelma pysyy edelleen käytössä.

– On itsestään selvää, että tarjoamme huolto-ohjelman myös jatkossa. Loppuasiakkaat voivat siis myös tulevaisuudessa halutessaan huoltaa rototilttinsä huolto-ohjelmamme mukaisesti ja rekisteröidä sen.

Dokumentoitu huoltohistoria nostaa rototiltin jälleenmyyntiarvoa, kerrotaan Engconilta.

Engconin sivustolla osoitteessa www.engcon.com on lisätietoa takuusta, mahdollisuus rekisteröidä rototiltit ja kirjata suoritetut huollot.

Kategoriat

engcon on maailman johtava rototilttien (kaivukoneiden ”rannenivelten”) ja niihin soveltuvien työlaitteiden valmistaja. Ne tekevät kaivukoneista entistä monikäyttöisempiä, tarkempia ja turvallisempia. Osaamisemme, sitoutumisemme ja korkean palvelutasomme avulla autamme asiakkaitamme menestymään.

engcon on keskisuuri konserni, jonka emoyhtiön Holding AB:n kotipaikka on Ruotsin Strömsund. Myynnistä vastaavat kahdeksan myyntiyhtiötä, jotka toimivat Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Isossa-Britanniassa, Saksassa, Ranskassa ja Alankomaissa. Muista markkinoista vastaa engcon International. engcon-ryhmän liikevaihto oli vuonna 2016 noin 780 miljoonaa Ruotsin kruunua, ja sillä oli noin 200 työntekijää. www.engcon.com

Lehdistön yhteyshenkilö Chief Communication & Marketing Officer + 46 70 316 16 77

engcon – maailman johtava rototilttien

Olemme Pohjois-Ruotsissa perustettu engcon. Yrityksen luoneet ja siinä työskentelevät ihmiset laittavat itsensä likoon muuttaakseen kaivamisen maailmaa. Perustamisesta lähtien liiketoimintamme on pohjautunut läheiseen yhteistyöhön tuotteiden loppukäyttäjien kanssa heidän jokapäiväisen työnsä optimoimiseksi.
Stig Engströmin vuonna 1990 perustama engcon alkoi heti kehittää engcon-rototilttiä, joka on nyt alan johtava tuote maailmassa. Vuosien varrella on luotu uusia yrityksiä ja organisaation rakenne on muuttunut.
VISIO
Kaivamisen maailman muuttaminen
LIIKEIDEA
engcon on itsenäinen kaivinkoneiden lisälaitteiden valmistaja ja toimittaja,
joka auttaa kaivuuyrityksiä eri puolilla maailmaa luomaan turvallisempia työpaikkoja, optimoimaan resurssit ja parantamaan kannattavuutta.
MISSIO
Kehittyä maailman johtavaksi itsenäiseksi kaivinkoneiden edistyksellisten lisälaitteiden valmistajaksi.