Edistynyttä täsmäihonhoitoa tehokkaiden koostumusten avulla

Edistyneen ihonhoitosarjamme uusimmat tulokkaat saavat nyt ansaitsemansa paikan parrasvaloissa. Tuotteet on kehitetty ihon täsmätarpeisiin: silmänympärysvoide herkälle silmänympärysiholle, päivävoide, joka suojaa auringon haitalliselta säteilyltä, tasapainottava kasvovesi, joka kosteuttaa ihoa ja normalisoi pH-arvoa sekä kuorinta-aine, joka on juuri se tarvittava lisä raikkaan ja nuorekkaan ihon saamiseksi.

Tuotteet sisältävät tehokkaita ainesosia, ja ne on kehitetty yhdistämällä tieteen ja luonnon parhaat puolet huippulaadun takaamiseksi. Tuotteet myydään erikseen ja niillä voi täydentää infinite by Forever -sarjan tuotteita ja myös muita Foreverin ihonhoitotuotteita.

Edistyneen ihonhoitolinjamme uudet tuotteet:

protecting day lotion SPF 20

Päivävoide, jossa on aurinkosuojakerroin 20. Kosteuttaa, pehmentää, hoitaa ja torjuu auringon vahingollisia UVA- ja UVB-säteitä. Sisältää muun muassa fysikaalisia aurinkosuoja-aineita titaanidioksidia ja sinkkioksidia ja lisäksi mukana on Aloe veraa, E-vitamiinia, vesimeloniuutetta ja pehmentäviä öljyjä. Levittyy iholle kevyesti.

smoothing exfoliator

Tehokas mutta samalla hellävarainen kuorinta-aine, joka poistaa kuolleita ihosoluja ja antaa tilaa uusille ihosoluille. Sisältää muun muassa Aloe veraa, jojobahelmiä, bambujauhetta sekä kemiallisia kuorinta-aineita bromelaiinia ja papaiinia. Tasoittaa ihonsävyä ja ihon pintarakennetta, antaa iholle hehkua ja ehkäisen epäpuhtauksien muodostumista.

balancing toner

Tasapainottava kasvovesi, joka hoitaa ihoa ja palauttaa ihon pH-tasapainon. Virkistää, rauhoittaa ja palauttaa kosteustasapainon. Sisältää muun muassa Aloe veraa, nykyaikaista beetaglukaania, allantoiinia, irlanninsammalta sekä uutetta valkoisesta teestä ja kurkusta.

awakening eye cream

Kosteuttava silmänympärysvoide, joka tekee herkästä silmänympärysihosta silkinsileän ja nuorekkaan näköisen. Sisältää muun muassa neljää eri peptidiketjua, punajuurta, silkkialbitsiaa, hydrolysoitua kollageenia, Aloe veraa ja jojobaöljyä. Kosteuttaa, pehmentää ja hoitaa ihoa tehokkaasti. Tekee ihosta kiinteytetyn tuntuisen.

• Urheilu

Forever on Skandinavian suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Toimimme lähes 160 maassa kaikissa maanosissa ja olemme maailman suurin Aloe vera -tuotteiden viljelijä, valmistaja ja jakelija. Kaikki tuotteemme perustuvat stabiloituun Aloe veraan. Pystymme takaamaan parhaan mahdollisen laadun, koska valvomme koko tuotantoprosessia aina taimesta valmiiksi tuotteeksi asti. Ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.