Ohita

Esittelyssä innovatiivinen all-in-one ratkaisu – GROHE Rainshower® SmartControl

GROHE Rainshower® SmartControl – 3D Suihkukokemus

Paina, käännä, suihkuttele

GROHE Rainshower® SmartControl tarjoaa 3D suihkukokemuksen: Drücken, Drehen, Duschen – paina, käännä ja suihkuttele. Innovatiivinen painonappitekniikka tekee suihkukokemuksestasi persoonallisemman kuin koskaan – helpommin kuin koskaan. All-in-one ratkaisu ei tee vaikutusta ainoastaan innovatiivisen teknologiansa ansiosta; sen luonnonmukainen muotoilu on myös tyylikäs kannanotto kylpyhuoneessa ja antaa kehykset rentouttavalle suihkulle.

Intuitiivinen ja miellyttävä

GROHE Rainshower® SmartControl käyttää erittäin suoraviivaista ja helposti ymmärrettävää kolmen painonapin designia joka mahdollistaa jokaisen halutun suihkuasetuksen kontrolloinnin ja muistamisen. Paina ja käännä -nappi avaa suihkun ja säätää veden virtausta. Nappuloiden karhennettu pinta antaa pitävän otteen vaikka kädet olisivat märät. Veden virtaus katkeaa painamalla nappia uudelleen, jolloin valittu virtaus jää muistiin seuraavaa suihkukertaa varten..

Suihkutyypin valinta tehdään myös napista ja suihkulautaseen ei tarvitse enää koskea. Erilaisten suihkutyyppien sekoittaminen – esimerkiksi hellävarainen GROHE Pure Rain ja stimuloiva TrioMassage - on todella helppoa. TrioMassage suihku yhdistää kaksi hierovaa suihkusuutinta dynaamiseen GROHE Bokoma Sprayhin. Valinta pää- ja käsisuihkun välillä tapahtuu myös painamalla oikeaa nappia. Kaikki napit ovat merkittyjä toiminnan selittävällä symbolilla tehden tämän innovatiivisen suihkun nautinnolliseksi käyttää.

Uudenlaista joustavuutta suihkuihin

Järjestelmä yhdistää GROHE Rainshower® 360 DUO kattosuihkun ja GROHE Power&Soul® käsisuihkun täydelliseksi suihkukokemukseksi. Ellipsin muotoinen kattosuihku on kooltaan 360 x 220mm ja mukailee muotoilussaan suihkuhanan muotoilua. Metallinen suihkulautanen viimeistelee hienostuneen ilmeen.

GROHE Rainshower® SmartControl on pian saatavilla myös MONO versiona. Se käyttää pääsääntöisesti samaa vedensäätötekniikka kuin DUO mallissa mutta tässä mallissa on ainoastaan kaksi säätönappia. Kattosuihkusta tulee hellävarainen PureRain suihku.

Todistetusti turvalliset GROHE teknologiat

The GROHE Rainshower® SmartControl suihkujärjestelmät ovat varustettu GROHE TurboStat® teknologialla. Metallisesta termostaatin säätökahvasta säädetään veden lämpötila. Haluttu lämpötila saadaan sekunnin murto-osissa ja se pysyy vaikka vedenpaine vaihtelisi. SafeStop estää veden lämpötilan säätämisen vahingossa yli 38 asteiseksi. Toisaalta, CoolTouch® teknologia estää hanan rungon metalliosien kuumumisen.

Lisää mukavuutta suihkuun saat hanan päälle asennettavasta XL EasyReach suihkuhyllystä jolla voit säilyttää shampoota, suihkusaippuaa ja muita tuotteita. Hylly on helposti irrotettavissa puhdistusta varten – yksi esimerkki lisää käyttäjäystävällisestä toiminnallisuudesta ja tyylikkäästä ulkonäöstä. Hylly on valmistettu turvalasista.

GROHE Rainshower® SmartControl – 3D suihkukokemus

Aiheet

GROHE on maailman suurin hanavalmistaja ja maailmanlaajuinen brändi, joka on omistautunut innovatiivisten kylpyhuone- ja keittiöratkaisujen valmistamiseen. Vuosikymmenten ajan GROHE on keskittynyt tärkeisiin yritysarvoihinsa – teknologiaan, laatuun, muotoiluun ja kestävään kehitykseen. Arvot kuvaavat GROHEn omistautumista ja kykyä luoda ennennäkemättömiä vesikokemuksia, jotka takaavat "Pure Freude an Wasser" lupauksen täyttyvän jokaisen käytön kohdalla.

GROHEn tuotteet kantavat ylpeänä "Made in Germany" -merkkiä, joka on jo vuosien ajan vahvistanut kuluttajien luottamusta yritystä kohtaan.

Ida Berg
ida.berg@grohe.com

Eteläesplanadi 22 B
00130, Helsinki

Tiina Gefwert

Lehdistön yhteyshenkilö LEADER, FINLAND, LIXIL EMENA +358 40 826 0382

GROHE Finland

GROHE on maailman suurin hanavalmistaja ja maailmanlaajuinen brändi, joka on omistautunut innovatiivisten kylpyhuone- ja keittiöratkaisujen valmistamiseen. Vuosikymmenten ajan GROHE on keskittynyt tärkeisiin yritysarvoihinsa – teknologiaan, laatuun, muotoiluun ja kestävyyteen. Arvot kuvaavat GROHEn omistautumista ja kykyä luoda ennennäkemättömiä kokemuksia, jotka takaavat “Pure Freude an Wasser” lupauksen täyttyvän jokaisen käytön kohdalla.

Saksalaisen insinööri-, innovaatio- ja muotoiluosaamisen avulla GROHEn tuotteet kantavat ylpeänä “Made in Germany” -merkkiä, joka on jo vuosien ajan vahvistanut kuluttajien luottamusta yritystä kohtaan. Kaikki GROHEn tehtaat pitävät huolta siitä, että tuotantotekniikka on korkealaatuista ja tarkkaa, mikä toimii laatulupauksena jokaiselle tuotteellemme. Näin voit luottaa, että jokainen GROHEn tuote täyttää kaikista korkeimmat ja vaativimmat laatukriteerit ja -vaatimukset.

Viimeisten 10 vuoden aikana GROHE on voittanut yli 280 muotoilu- ja innovaatiopalkintoa sekä sijoittunut kolmen parhaan joukkoon “Germany’s most sustainable major companies of 2015” -listalla. Monet arkkitehdit ja suunnittelijat arvostavat GROHEn tuotteita, minkä ansiosta useat korkean profiilin hankkeet ovat varustettuja GROHEn tuotteilla.

Bulevardi 3 A 33