On se vaan nyt tyhmää suojata vain mobiililaite, kun kyse on datasta

On se vaan nyt tyhmää suojata vain mobiililaite, kun kyse on datasta.
Pelkän tiedon suojaaminen on myös turhaa, jos sillä ei ole sisältöä.

Hitachi julkistaa uudet Data Mobility ja HCP-sisältöratkaisut.

Yritysten toiminnasta on tullut yhä liikkuvampaa ja sama on tapahtunut yritysten tiedolle. Sen pitää olla saatavilla helposti, nopeasti ja ennen kaikkea turvallisesti paikasta ja välineestä riippumatta. Olivatpa yrityksen työntekijät matkoilla tai toisessa konttorissa käymässä, pitää tiedon olla käytettävissä yhtä joustavasti ja tehokkaasti kuin omassa konttorissa. Sen on myös oltava siirrettävissä eri paikkoihin riippuen sen sisällöstä ja arvosta.

Hitachi on julkistanut uudet Hitachi Content Platform (HCP), HCP Anywhere ja Hitachi Data Ingestor (HDI) tuotteet, jotka vastaavat näihin uusiin liiketoiminnan vaatimuksiin ja mahdollistavat tiedon tehokkaan luokituksen, suojaamisen ja takaavat sen käytettävyyden aina ja kaikkialla. Yritykset voivat siirtää tietoa omasta pilvestä julkiseen ja takaisin tiedon sisällön perusteella niin halutessaan. Hitachin ratkaisujen avulla yrityksen henkilöillä on jatkuvasti ja viiveettä yhteys yrityksen tärkeisiin tietoihin. Data on aina siellä missä itsekin olet.

Lue englanninkielinen tiedote

• hitachi data systems