Alennushintaisia ennakkomyyntilippuja vuoden 2013 Iceland Airwaves -festivaalille nyt myynnissä

Rajoitettu määrä ennakkolippuja vuoden 2013 Iceland Airwaves -musiikkifestivaalille on nyt myynnissä erikoisalennushintaan.

Lippuja 15. Iceland Airwaves -musiikkifestivaalille on nyt myynnissä erikoisalennushintaan ensimmäiseksi tullutta palvellaan ensin -periaatteella. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus hankkia liput suosittuun musiikkitapahtumaan ennen kuin ne myydään loppuun. Vuoden 2012 festivaali myytiin loppuun nopeammin kuin koskaan aikaisemmin ja lippujen kysyntä kasvaa nopeasti, joten festivaalin järjestäjät ennustavat loppuunmyyntiä myös tälle vuodelle.

Iceland Airwaves 2012 oli suurin festivaalin historiassa aina sen 1999 tapahtuneesta perustamisesta lähtien, ja mukana oli tärkeitä islantilaisia ja kansainvälisiä kokoonpanoja ja artisteja kuten Sigur Rós, Of Monsters and Men, The Vaccines, Doldrums, Ben Frost ja Purity Ring.

Rolling Stone -lehti kirjoitti tästä islantilaisesta festivaalista seuraavasti: "Syitä siihen, miksi palaan kerta toisensa jälkeen Islantiin ja Airwaves-festivaalille on monia: kulttuuri ja luonnon majesteettisuus, musiikin laatu ja syvyys, saamani ystävät. Tässä yksi syy lisää: loputon kyky yllättää. Odotan saavani lisää tätä samaa ensi kerrallakin. Ja olen varma, että niin tulee käymään. "

Iceland Airwaves -festivaali järjestetään 30.10.-3.11.2013 ja valmistelut ovat jo käynnissä – ensimmäiset artistit julkistetaan ensi vuoden alussa.

Varataksesi lennot Islantiin ja liput Iceland Airwaves -festivaalille Icelandairin kautta, käy sivulla http://www.icelandair.fi/offers-and-bookings/book-packages/package/item572616/iceland_airwaves_2013/

• Taide, kulttuuri, viihde

• iceland airwaves 2013