Icelandair – 15. helmikuuta alkaen Wi-Fi koneissa portilta portille

Lehdistötiedote   •   Helmi 14, 2016 14:07 EET

15. helmikuuta alkaen Icelandair tarjoaa ensimmäisenä eurooppalaisena yhtiönä langattoman yhteyden

koko matkan ajan. Aiemmin yhteydet olivat mahdollisia vain kun lentokone oli saavuttanut normaalin lentokorkeuden.

Islantiin tai johonkin yhtiön Pohjois-Amerikan 16 kohteeseen lentäessään asiakkaat voivat käyttää älypuhelinta, tablettia ja kannettavaa tietokonettaan heti astuttuaan koneeseen.

Wi-Fi on tarjolla kaikissa matkustusluokissa, Saga Class matkustajille maksutta ja muissa matkustusluokissa nimellistä korvausta vastaan. Yhteys on 3G tasoinen, ja sen hyötykäyttö toimii hyvin. Palaute asiakkailta on erittäin myönteinen.

Icelandair verkostossa on 2016 yhteensä 39 kohdetta, joista 16 Pohjois-Amerikassa. Uutuus Chicago sekä Boston, Washington D.C., New York (JFK ja Newark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage ja Portland. Kanadassa Toronto, Halifax, Vancouver Edmonton ja Montreal.