Koe vuoden 2013 laskettelukausi Icelandairin lennättäessä sinut Denveriin

Lehdistötiedote   •   Helmi 19, 2013 16:38 EET

Islannin johtavalla lentoyhtiöllä Icelandairilla on lentoja Denveriin (USA) Helsingistä (Suomi) vuoden 2013 laskettelukaudelle.

Kalliovuoret ovat valmiina valloitusta vartenvain 20 minuutin ajomatkan päässä Denveristä. Kalliovuorilla sijaitsevat eräät maailman parhaimmista laskettelualueista, joista Aspen on kaikkein kuuluisin. Seudulla on laaja valikoima muitakin ulkoiluvaihtoehtoja kuten vaellus, koskenlasku, kajakkimelonta ja vuoristokiipeily.

"Denver on mielenkiintoinen kohde sekä kesä- että talvimatkailuun. Denver sijaitsee Kalliovuorten juurella; vuoristosta löytyvät eräät maailman parhaimmista laskettelurinteistä ja viehättävä Aspenin kaupunki on vain neljän tunnin ajomatkan päässä. Lisäksi Denver ylpeilee 300 aurinkoisella päivällä vuodessa samoin kuin sillä, että se on kulttuurinen ja monipuolinen kaupunki," kertoo Birkir Holm Gudnason, Icelandairin toimitusjohtaja.

Matkustajat voivat osana näitä lentoja (kuten myös kaikilla Pohjois-Amerikan kohteisiin suuntautuvilla lennoilla) valita pysähtyvänsä Islannissa ilman lisäkuluja.

Icelandair on ollut Islannin johtava lentoyhtiö jo yli 70 vuotta ja se lentää eri kohteisiin Skandinaviassa, mukaan lukien Kööpenhamina ja Billund Tanskassa, Tukholma ja Göteborg Ruotsissa, Oslo, Bergen, Stavanger ja Trondheim Norjassa sekä Helsinki Suomessa. Pohjois-Amerikassa Icelandair lentää New Yorkiin, Bostoniin, Minneapolisiin, Orlandoon, Seattleen, Washingtoniin (DC) ja Denveriin Yhdysvalloissa sekä Torontoon ja Halifaxiin Kanadassa.

Tutustuaksesi tarkemmin lentoihin Denveriin Helsingistä käy sivulla http://www.icelandair.fi/destinations/flights/item541617/lennot-denver/

Word-tiedosto