​Ruotsalainen kahvi kuumana Himoksella ja festivaaleilla

​Ruotsalainen kahvi kuumana Himoksella ja festivaaleilla

Pian myös suomalaiset kuluttaja pääsevät nauttimaan todella hyvästä kahvista niin Himoksen ympärivuotisessa lomakohteessa kuin festivaaleillakin. Kahvipaahtimo Löfbergs on solminut sopimuksen Himoslomat-yhtiön sekä N.C.D. Productionin kanssa. HimosLomat-yhtiöt on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. N.C.D. Production Oy järjestä111ä Himoksella sekä valtakunnallisesti Suomen suosituimpia musiikkifestivaaleja, joissa käy yli 300 000 vierasta.

- Odotamme pitkää ja molempia osapuolia hyödyttävää yhteistyötä. Löfbergs on tullut vahvasti mukaan Suomen markkinoille ja haastanut muut toimijat innovatiivisilla tuotteilla. He ovat meille täydellinen yhteistyökumppani pyrkiessämme uudistamaan kahvitarjontamme, sanoo Himoslomien myyntijohtaja Sari Vilenius

- Suomi on meille tulevaisuudessa hyvin tärkeä markkina-alue, ja Himoksen kanssa tehtävän yhteistyön kautta tavoitamme paljon uusia kuluttajia, jotka saavat näin mahdollisuuden maistaa hyvää kahviamme. Panostuksemme ICE-tuoteperheen jääkahveihin sopii loistavasti HimosLomien sekä festivaalien kohderyhmään, sanoo Löfbergsin Out of Home -markkinoista vastaava johtaja Leif Sjöblom.

Lisätietoja:
Leif Sjöblom, Löfbergsin Suomen Out of Home -markkinoista vastaava johtaja, puh: + 46 70-248 84 67

Löfbergs on yksi Pohjoismaiden suurimmista perheyrityksenä toimivista kahvipaahtimoista. Yrityksellä on 340 työntekijää ja 1,9 miljardin Ruotsin kruunun liikevaihto. Sen kotipaikka on Karlstad, ja yrityksellä on omia paahtimoita Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Latviassa. Yhtiö on perustettu vuonna 1906, ja se on nykyisin yksi maailman suurimmista luomuviljellyn ja Reilun kaupan kahvien maahantuojista. www.lofbergs.fi

Leif Sjöblom

Lehdistön yhteyshenkilö Löfbergsin Suomen Out of Home -markkinoista vastaava johtaja + 46 70-248 84 67

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Corporate Communications +46 703 55 64 22

Löydä juuri oma vahvuutesi

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 300 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 2,7 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe ja Kobbs.