Kahvinrakastajan paras joululahja

Kahvinrakastajan paras joululahja

Kapselikahvikoneet ovat muuttaneet kahvinkulutustottumuksiamme. Nyt kotona voi valmistaa yhtä monia ja yhtä hyviä kahvijuomia kuin kahvilassa. Erikoiskahvien lisäksi Dolce Gusto -valikoimaan kuuluu erityisesti pohjoismaiseen kahvimakuun suunniteltuja mustia kahveja. Dolce Gusto -kahvit maistuvat myös kahvidrinkeissä.

NESCAFÉ Dolce Gusto tuli Pohjoismaiden markkinoille syksyllä 2010. Suosittu kone on tehnyt lukuisista suomalaisista keittiöistä kotikahvilan. Tavallinen musta kahvi on tärkeä osa kotimaista kahvikulttuuria ja Dolce Gusto -juomavalikoimasta löytyy monta vaihtoehtoa kunnon kahvikupillisen ystäville.

- Kuluttajatestimme osoittavat, että NESCAFÉ Dolce Gusto -valikoiman vaaleampipaahtoinen Caffé Americano maistuu suomalaisille perinteisen mustan kahvin ystäville. Noin puolet suomalaisista suodatinkahvinjuojista piti sitä tavanomaista suomalaista suodatinkahvia parempana sokkotestissä*. Olemme iloisia saadessamme tarjota suomalaisille kahvinjuojille uusia kahvituotteita, joista tiedämme, että he tulevat pitämään, sanoo NESCAFÉn tuoteryhmäpäällikkö Olli Liedes.

Lattea, jääteetä ja muita herkkuja

NESCAFÉ Dolce Gusto -laitteet toimivat 15 barin paineella ­– samalla kuin kahviloiden koneet. Dolce Gusto ei ole vain espressokone, vaan sillä voi tehdä myös tavallista mustaa kahvia sekä maitopohjaisia erikoiskahveja, kuten Latte Macchiatoa ja Mocha-kaakaokahvia. Erillistä maidonvaahdotinta ei tarvita, sillä myös maito on kapselissa. Caffé Americanon lisäksi juomavalikoiman uusimpia tulokkaita ovat kylmä Ice Cappucino, lasten suosikki Nesquik-kaakao ja kuuma mausteinen teejuoma Chai Tea Latte.

– Piditpä kylmistä tai kuumista juomista, löydät ne NESCAFÉ Dolce Guston valikoimasta. Kapselikahvikone on täydellinen joululahja kaikille, jotka vaativat paljon kahviltaan, Liedes toteaa.

Kaksi jouluista kahvidrinkkireseptiä

Ruotsalainen Master Barista Daniel Chomieniec on luonut kaksi jouluista kahvijuomaa, joissa NESCAFÉ Dolce Gusto -juomia yhdistetään klassisiin joulumakuihin. Kahvidrinkit ovat mainio tarjottava niin perheelle, ystäville kuin kollegoille. Winterchino- ja Nordic Passion -drinkkien ohjeet ovat liitteenä.

NESCAFÉ Dolce Guston ovat yhteistyössä kehittäneet Nestlé ja italialainen espressoasiantuntija De’Longhi. Koneita myydään tavarataloissa ja kodinkoneliikkeissä kautta maan. Kapseleita voi ostaa myös hyvinvarustelluista ruokakaupoista. Osoitteessa www.dolce-gusto.fi on verkkokauppa, jossa myydään sekä koneita että kapseleita.

NESCAFÉ Dolce Gusto -koneita on viisi eri mallia: NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo, NESCAFÉ Dolce Gusto Melody, NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo, NESCAFÉ Dolce Gusto Creativa ja NESCAFÉ Dolce Gusto Genio. Suositushinnat alkaen 109 euroa.

Lisätietoja:

www.dolce-gusto.fi

NESCAFÉ Dolce Gusto -konsepti, NESCAFÉn tuoteryhmäpäällikkö Olli Liedes p. 010 3951 668 tai olli.liedes@fi.nestle.com

NESCAFÉ Dolce Gusto -laitemyynnistä vastaa Oy Wilfa Suomi Ab. Laitteisiin liittyvät tiedustelut: myyntipäällikkö Pertti Rautiainen, p. 0400 434 932, pertti.rautiainen@wilfa.fi

Tilaa kahvilaite testiin: Nina Pitkänen, Viestintä Oy Drum, p. 050 364 7567 tai nina.pitkanen@drum.fi

Kuluttajatiedustelut:
Suomen Nestlén kuluttajapalvelu 0800 0 6161 tai kuluttajapalvelu@fi.nestle.com

Lisää kuvamateriaalia: http://ldn-ftp.interpublic.com.
Käyttäjänimi: Kaffeprat, salasana: kaffe123

NESTLÉ-tietoa

Nestlé on maailman johtava ravitsemukseen, terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys. Se työllistää yli 280 000 ihmistä 449 tehtaalla ympäri maailman. Yrityksellä on vahva valikoima brändejä ruoka- ja juomakategorioissa, kuten lastenruoat, kahvi, murot, jäätelö, lemmikkituotteet ja makeiset. Nestlén pääkonttori sijaitsee Veveyssä Sveitsissä ja Suomen toimipiste Espoossa. Nestlé Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi toimivat yhdessä toiminnallisena yksikkönä, Nestlé Nordenina, joka työllistää noin 1 700 ihmistä ja jonka liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa.