NESPRESSO lanseeraa Creatista Plus -kahvikoneen, jonka avulla teet maitovaahtokuvioita kahvilatyyliin

Lehdistötiedote   •   Elo 31, 2017 09:30 EEST

Nespresso Creatista Plus

Nespresson Creatista Plus -kahvikone tekee sinusta oman elämäsi baristan: viimeistele kahvisi helposti maitovaahtokuvioilla omassa keittiössäsi.

Nespresson Creatista Plus -kahvikoneella valmistat niin täyteläisen cappuccinon, samettisen latten kuin helmeilevän flat whiten hetkessä - ja taiteilet kahvin pintaan ajankohtaisen latte art -maitovaahtokuvion.

Creatista Plus on helppokäyttöinen: Valitse haluamasi Nespresso-kahvi ja kaada maito tyylikkääseen teräskannuun. Kahvikoneen lämpötilasensori kuumentaa maidon oikeaan lämpötilaan ja automaattinen höyrysuutin vaahdottaa sen täydelliseksi valitsemaasi kahvia varten.

Kruunaa kahvisi muotoilemalla sen pintaan latte art -maitovaahtokuvio teräskannusta kaatamalla.

”Creatista Plus -kahvikoneella on helppo luoda maitotaidetta. Se tekee maidosta mikrovaahtoa, jonka näkymättömät kuplat sopivat kuviointiin parhaiten. Kahvikone myös lämmittää maidon automaattisesti oikeaan lämpötilaan, mikä takaa onnistumisen – samoin kuin tarpeeksi hyvä maitokannu, joka kahvikoneessa on ammattilaistasoa”, barista Guillaume Macguart Suomen Nespressolta kertoo.

Creatista Plus -kahvikoneen design henkii rouheaa kahvilatyyliä, jossa tyylikäs harjattu teräs yhdistyy pyöristettyihin linjoihin ja kromiyksityiskohtiin. Innovatiivinen muotoilu on syntynyt yhteistyössä ikonisen australialaisen pienlaitevalmistaja Brevillen kanssa.

Katso, miten teet maitokahvikuvioita Creatista Plus -kahvikoneella:
www.youtube.com/watch?v=tWSi9GfCvY0

Nespresso Creatista Plus 499 €. Saatavilla Giganteista, Stockmann-tavarataloista, Nespresso Boutique -myymälästä (Keskuskatu 3, Helsinki) ja Nespresso-verkkokaupasta www.nespresso.com

Lisätietoja:
Aija Saha
Markkinointipäällikkö, Nespresso Finland
aija.saha@nespresso.com

Lehdistölainat ja tuotekuvat:
Saara Ritvos
Viestintätoimisto Drum
saara.ritvos@drum.fi

Lisätietoa Nespressosta:

Nestlé Nespresso on korkealaatuisten premium-annoskahvien edelläkävijä. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii maailmanlaajuisesti 69 maassa ja yhtiöllä on yli 12 000 työntekijää. Vuonna 2016 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 600 Nespresso Boutique -myymälää. Suomen ensimmäinen Nespresso Boutique -myymälä avattiin Helsingissä vuonna 2014. Nespresso Boutique -pop-up-myymälät sijaitsevat Itis- ja Iso Omena -kauppakeskuksissa. Lisätietoja: www.nestle-nespresso.com.