NESPRESSO lanseeraa kaksi uutta harvinaista Explorations 2 -kahvia

NESPRESSO lanseeraa kaksi uutta harvinaista Explorations 2 -kahvia

Nespresson ainutlaatuiset Explorations 2 -kahvit vievät sinut herkulliselle makumatkalle Etiopiaan ja Kolumbiaan.

Nespresso lanseeraa kaksi uutta kahvia arvokkaaseen Explorations-kahvivalikoimaansa: etiopialaisen Ethiopia Yirgacheffen ja kolumbialaisen Colombia Aguadasin.

Nespresson kahviasiantuntijat etsivät jatkuvasti harvinaisia kahvilaatuja ympäri maailmaa. Niistä syntyy rajoitettu määrä Nespresso Explorations -kahveja, jotka tuodaan nautittaviksi kaksi kertaa vuodessa. Kahvit tulevat tarkoin valituilta uniikeilta alueilta, joiden maaperä on poikkeuksellisen rikasta kahvin tuottamiseen.

Uudet Nespresso Explorations 2 -kahvit yllättävät makuvivahteillaan: Ethiopia Yirgacheffe -kahvissa aistit raikkaan sitruksista bergamottia, pähkinää ja appelsiininkukkaa. Colombia Aguadas -kahvissa puolestaan yhdistyvät karamellisoidun omenan ja punaisten marjojen täyteläiset aromit.

Nespresso Explorations -kahvit on tuotettu kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti. Nespresson kestävän kehityksen AAA Sustainable Quality -ohjelmaan kuuluu yli 70 000 maanviljelijää 12 maassa. Suomessa Nespresso tekee yhteistyötä Reilun Kaupan kanssa.

Nespresso Explorations 2 -kahvit 1,20 €/kpl. Kahvit myydään kahden pakkauksen yhteispakkauksissa (10 x 10 kpl). Myynnissä 5.10.2017 alkaen rajoitetun ajan vain Nespresso Boutique -myymälässä (Keskuskatu 3, Helsinki), www.nespresso.com

Lisätietoja:
Aija Saha
Markkinointipäällikkö, Nespresso Finland
aija.saha@nespresso.com

Lehdistölainat ja tuotekuvat:
Saara Ritvos
Viestintätoimisto Drum
saara.ritvos@drum.fi

Lisätietoa Nespressosta:
Nestlé Nespresso on korkealaatuisten premium-annoskahvien edelläkävijä. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii maailmanlaajuisesti 69 maassa ja yhtiöllä on yli 12 000 työntekijää. Vuonna 2016 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 600 Nespresso Boutique -myymälää. Suomen ensimmäinen Nespresso Boutique -myymälä avattiin Helsingissä vuonna 2014. Nespresso Boutique -pop-up-myymälät sijaitsevat Itis- ja Iso Omena -kauppakeskuksissa. Lisätietoja: www.nestle-nespresso.com