Nespresso Lattissima One

Tiedote -

NESPRESSO Lattissima One – valmista kuppi lempimaitokahviasi vain yhdellä napin painalluksella

Täydellisen maitokahvin valmistaminen ei ole koskaan ollut yhtä helppoa kuin Nespresso Lattissima One -kahvikoneella. Se poikkeaa muista Nespresso-kahvikoneista siinä, että Lattissima One -kahvikoneessa on ainoastaan yksi nappi maitokahville. Sitä painamalla saat juuri omaan makuusi sopivan sekoituksen intensiivistä mustaa kahvia ja lämmintä maitoa. Päätät itse, kuinka paljon maitoa kahviisi haluat. Kone yhdistää kerralla kaiken maitosäiliöön kaatamasi maidon mustaan kahviin, eikä maitoa näin mene hukkaan. Maitokahvin lisäksi voit valmistaa hetkessä pelkän vahvan espresson tai pitkän mustan lungokahvin.

Kahvikoneen käyttömukavuutta lisää se, että Lattissima One lämpenee vain 25 sekunnissa. Myös puhdistus on vaivatonta, sillä voit laittaa maitosäiliön kokonaisuudessaan suoraan astianpesukoneeseen.

Kompaktin kokonsa ansioista kahvikone mahtuu pieneenkin tilaan. Modernissa designissa yhdistyvät ajankohtaisesti matta- ja kiiltopinta sekä elegantti sävymaailma: värivaihtoehdot ovat kermanvaalea Silky White ja arvokkaan suklaanruskea Mocha Brown.

Nespresso Latissima One 269 €. Saatavilla 2.10.2017 alkaen Gigantti- ja Stockmann-tavarataloista, Nespresso Boutique -myymälästä (Keskuskatu 3, Helsinki) ja Nespresso-verkkokaupasta www.nespresso.com

Lisätietoja:
Aija Saha
Markkinointipäällikkö, Nespresso Finland
aija.saha@nespresso.com

Lehdistölainat ja tuotekuvat:
Saara Ritvos
Viestintätoimisto Drum
saara.ritvos@drum.fi

Lisätietoa Nespressosta:

Nestlé Nespresso on korkealaatuisten premium-annoskahvien edelläkävijä. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii maailmanlaajuisesti 69 maassa ja yhtiöllä on yli 12 000 työntekijää. Vuonna 2016 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 600 Nespresso Boutique -myymälää. Suomen ensimmäinen Nespresso Boutique -myymälä avattiin Helsingissä vuonna 2014. Nespresso Boutique -pop-up-myymälät sijaitsevat Itis- ja Iso Omena -kauppakeskuksissa. Lisätietoja: www.nestle-nespresso.com