Tiedote -

Uusissa NESPRESSO Variations 2012 -makukahveissa maistuu kolme eri gourmet-pähkinää

Suomalaisille kahvinautiskelijoille on luvassa uusia makuelämyksiä, kun Nespresso lanseeraa kolme uutta Limited Edition Grand Cru -makukahvia.

Marraskuun 12. päivä 2012 myyntiin tulevat Nespresson kolme uutta Variations-makukahvia ovat suunniteltu erityisesti tulevan talven juhliin. Rajoitetun ajan myynnissä olevat makukahvit ovat maustettu kookos-, hassel-, ja macadamia-pähkinöillä. Maut kuuluvat Nespresson Grand Cru -kahveihin, joista jokaisella kahvimaulla on oma ainutlaatuinen luonteensa ja arominsa. Grand Cru -kahvit ovat kehitetty tekemään jokaisesta kupillisesta Nespresso-kahvia erityisen upea elämys.

Variations 2012 -makukahvit edustavat jälleen Nespresson asiantuntemusta kahvilaatujen kehittäjänä, sillä jokainen makukokoelma on syntynyt tarkan tutkimustyön perusteella. Vuoden 2012 erikoismakuja varten Nespresson kahviekspertit kehittivät kolme ainutlaatuista kahvielämystä yhdistämällä Livanto Grand Cru -kahvin pehmeyden, sekä kolme eri yksilöllisiä makuvivahteita ja aromeja sisältävää gourmet-pähkinää. Kaikki kolme Variations-kausimakua ovat vahvuudeltaan kuusi vahvuusasteikolla yhdestä kymmeneen ja niiden herkulliset maut ovat loistava tapa toivottaa syksy ja talvi tervetulleiksi.

Nespresso Variations 2012 Limited Edition -makukahvit:

Hasselpähkinä
Kevyesti paahdettu hasselpähkinä yhdessä Livanto Grand Cru -kahvin kanssa tuovat esiin konvehtimaisen maun, joka luo pehmeän suutuntuman.

Kookospähkinä
Kookospähkinän ja Livanto Grand Cru -kahvin täydellinen yhteensopivuus luovat gourmet-elämyksen, joka muistuttaa kookos-macaroon-mantelileivosta.

Macadamia-pähkinä
Macadamia-pähkinän täyteläiset maut yhdistettynä Livanto Grand Cru -kahvin pyöreään makuun luovat yllättävää raikkautta, jossa on vivahdus sitruunaa.

Uudet Variations-makukahvit maistuvat parhaiten nautittuna sellaisenaan espressona tai maitokahviresepteissä. Hasselpähkinästä saat herkullisen latte macchiaton, jossa yhdistyy hasselpähkinän aromi, pehmeä karamelli ja paahdetut pähkinät. Kookospähkinä yhdistettynä maitoon tarjoaa täydellisen pehmeän ja hienostuneen latte macchiaton. Cappuccinon ystävät voivat höystää lempikahvinsa macadamia-pähkinällä, jonka vivahteet sulautuvat maitovaahtoon luoden ihanan kahvielämyksen.

Jokainen Variations 2012 -makukahvi on valmistettu 100 % luonnonmukaisista raaka-aineista, ja alkuperäisiin kahveihin on sekoitettu vain luonnollisia makuja. Kahvit eivät sisällä allergeenejä.

Uudet Variations-kausimaut tulevat myyntiin 12.11.2012 Nespresso Clubiin. Tilaukset voi tehdä Nespresson verkkokaupassa osoitteessa www.nespresso.com tai puhelimitse Nespresso Club -asiakaspalvelunumerosta 0800 177 601 (maksuton).

Variations 2012 -makukahvit ovat myynnissä 4–6 viikkoa, tai niin kauan kuin tuotteita riittää. Yhden Variations-makukahvipaketin hinta on 4,70 euroa ja pakkaus sisältää kymmenen kahvikapselia.

Yhteystiedot:
Elina Heino
Markkinointipäällikkö, Nespresso Finland
elina.heino@nespresso.com

Lehdistönäytteet ja tuotekuvat:

Eeva Vuorinen
Miltton Showroom
eeva.vuorinen@miltton.fi

Laura Lyyvuo
Miltton
laura.lyyvuo@miltton.fi

Lisätietoa Nespressosta:

Nestlé Nespresso on korkealaatuisten annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii yli 50 maassa ja yhtiöllä on yli 7 000 työntekijää. Vuonna 2011 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului 270 boutique-myymälää.

Nespresso Nordic perustettiin vuonna 2003 ja sen pääkonttori sijaitsee Oslossa. Yhtiöllä on yhteensä 180 työntekijää Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa ja Suomessa. Yhtiön boutique-myymälät sijaitsevat vuonna 2012 Oslossa, Bergenissä, Tukholmassa, Malmössä ja Kööpenhaminassa.

www.nestle-nespresso.com

Nestléstä

Nestlé on maailman johtava ravitsemukseen, terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys, jonka maailmanlaajuinen liikevaihto on noin 70 miljardia euroa. Nestlé työllistää yli 328 000 ihmistä 461 tehtaalla ja toimistoissaan ympäri maailman. Suomessa työskentelee noin 450 elintarvikealan ammattilaista tehtaillamme Turussa, Turengissa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa. Nestléllä on vahva valikoima ruoka- ja juomabrändejä, kuten lastenruoat, kahvi, murot, jäätelö, lemmikkituotteet ja makeiset. Nestlé Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi toimivat yhdessä toiminnallisena yksikkönä, Nestlé Nordenina, joka työllistää noin 1 700 ihmistä ja jonka liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa.