Double Dressing – Kevyeen ja maukkaaseen ruoanlaittoon

Syksyn tullen moni haluaa vaihtaa kevyempään ja terveellisempään ruokavalioon.  Oiva apuri vähärasvaiseen ruoanlaittoon on Double Dressing öljy- ja viinietikkasumutin. Sillä voi sumuttaa öljyä paistinpannulle tai vuokaan juuri niin ohuelti kuin haluaa. Kevyesti aterioidessa ei kuitenkaan tarvitse tinkiä mausta. Double Dressing ‑sumuttimella on helppo maustaa ja mehevöittää kasvis- kala- ja lihasalaatit, raasteet tai vaikkapa eväsleivät. Myös grillatut kasvikset saavat mukavasti makua kevyestä suihkauksesta öljy-balsamico seosta.

Pyysimme Kokkikoulu Espan keittiömestari Anssi Nurmista suunnittelemaan raikkaan salaatin, jolla syksy lähtee maukkaasti käyntiin.

Balsamicolla maustettu karitsa-sienisalaatti (neljälle)

2 ruukkua Salaattia

300 g Palvattua karitsaa

~2 dl Siitakesieniä

~2 dl Kantarelleja

1 kpl Punasipuli

8 kpl Pieniä keitettyjä perunoita

1 rasia Kirsikkatomaatteja

Tummaa balsamiviinietikkaa

Oliiviöljyä

Hienonna sipuli ja paista se sienien kanssa pienessä määrässä öljyä. Mausta paistos suolalla ja pippurilla ja anna sen jäähtyä. Puolita tomaatit ja viipaloi perunat. Yhdistä suikaloitu karitsa, tomaatit ja perunat. Lisää lopuksi pesty salaatti. Laita salaatti lautaselle ja sumuta päälle öljy-balsamiviinietikkaseosta.

Double Dressing tuotetiedot

- Pullossa on kaksi osaa, joista toiseen täytetään öljy ja toiseen viinietikka. Molempien pullojen tilavuus on 150 millilitraa

- Omien mieltymysten mukaan säädettävä sumutus. Mahdollisuus sumuttaa pelkkää öljyä tai viinietikkaa sekä niiden seosta

- Portaattomasti säädettävä sumutinosa

- Nyt aiempaa tasaisempi sumutus

- Suositushinta 29.90 euroa

Lisätietoja tuotteesta:
Pauliina Pirinen, OBH Nordica Finland, 09-89461525, pauliina.pirinen@obhnordica.fi

Tuotekuvat:
www.obhnordica.fi

Tuotteita myyvät mm. Citymarketit, Prismat, Anttila-tavaratalot, Kodin 1 -tavaratalot, SOKOS ja Kokkolan halpahalli.

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen pienkoneita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa ja se työllistää n. 150 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa. Suomen liikevaihto noussee kuluvalla tilikaudella n. 17 miljoonaan euroon, ja yrityksessä työskentelee tällä hetkellä 20 henkilöä.

• öljy sumutin
  • ruoanlaitto